12. listopadu 2015

Sportovně - elegantní unisex hodinky WOMAGE

Ahoj,
opět tu máme hodinky.
Tentokrát unisex, když jsem je viděla poprvé naživo tak jsem si myslela že jsou čistě pánské, no možná bych je doporučila jako pánské hlavně pokud vám vadí výrazné hodinky s širokým páskem a máte radši decentní zdobené tenké hodinky.
Mě se tento kousek moc líbí.

Má drahá polovička mi slíbila fotku na ruce, ale nějak na to neměla čas, tak vás musí uspokojit moje potetovaná packa :D .


Pásek je pevný není to lepená koženka takže dobře drží tvar, neodlepuje se a dírky se nenatahují. Pásek je dost široký a tak pokud vám natékají ruce nebo se často opíráte o zápěstí mohl by vám vadit.
Ciferník je velký a přehledný, hodinky mi dvakrát spadly a nic se jim nestalo.
Hodinky jdou přesně a nijak se nepředbíhají, jen bych oželela ty tři mini ciferníky, které jsou stejně nefunkční.
Hodinky působí těžkým dojmem, je fakt že nejsou nejlehčí, ale zase pokud nejste žádné tintítko tak je unesete.
Hodinky se dobře nosí a vypadají moc pěkně.
Podle mě jsou tyto hodinky dost zajímavým a stylovým kouskem.

Zkoušel je i přítel, ale má větší zápěstí a tak měl pásek dost na těsno, takže doporučuji přeměřit.


Materiál: nerezová ocel, PU
Průměr ciferníku: 5 cm
Otec řemínku: 3,5 cm
Delka řemínku: 25.5 cm





Cena : 265Kč
Dostupnost : zde

Děkuji za poskytnutí výrobku firmě /http://postovnezdarma.cz/

2 komentáře:

  1. Hodinky nevypadají špatně, ale já mám radší ty jemnější a zdobenější
    Double Infinity

    OdpovědětVymazat
  2. Mozu byť tieto unisexové hodinky, ale mne sa páčia skor decentnejšie.

    OdpovědětVymazat