25. října 2015

Rimmel Stay Blushed!

Ahoj,
dnes recenze na krémovou tvářenku od Rimmelu. Tvářenka je k dostání v pěti odstínech a měla by být dostupná i u nás v drogérii.
Krémové tvářenky mám ráda na léto, protože mají mnohem delší výdrž než pudrové.


Balení je pěkné a velké. Plastová tubička je mnohem lepší na manipulaci s krémovým produktem než kelímek.
Konzistence je pěnově/krémová, z tubičky leze tužší pěna takže bych to nenazvala "liquid". Tvářenka není mastná a tak je dobrá i na mastnou plet.

Aplikace je jednoduchá, tvářenka má příjemnou konzistenci, nikam se netahá, nežmolkuje, barva se dobře přenese na pokožku.
Dá se nanášet jak štětcem tak i prsty, já upřednostnuji prsty.

Pigmentace se zdá brutální, ale pop rozetření na pokožce zůstane jen lehký nádech. Tvářenka se dá dobře vrstvit, takže pokud toužíte po výrazných tvářích nebude to problém.
Výdrž je dobrá z tváří se vytrácí postupně, ale vydrží celý den dokonce i při otření pokožky zůstala na svém místě.

Pokud máte rádi krémové tvářenky tak určitě doporučuji, zkoušela jsem je použít i jako rtěnky, ale to není to pravé.


003 Peach Flush
Broskvový odstín ideální pro světlou pokožku, na léto odstín jako stvořený.


004 Sunkissed Cherry
Růžový odstín s kapkou cihlové, tento odstín je v tenké vrstvě podobný klasickému červenání. Na tvářích vypadá moc pěkně.



Složení :

Cena : £4.49
Obsah : 14ml
Dostupnost : ebay, drogerie, internet

6 komentářů:

  1. Já na tyhle krémové tvářenky nejsem, mám radši pudrový :) ale můžou být fajn
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  2. Ja jeste kremove nezkousela, vice se mi libi pudrove. :))
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  3. Taky moc na tyhle krémové věci nejsem, mně to dělá prostě hrozné fleky a navíc ta aplikace je složitá a zabere to spoustu času
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
  4. Krémové tvářenky mám celkem ráda, pokud nejsou u nás, kouknu se na ně potom v Madridu. už jsem je viděla na internetu, tak uvidíme.

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám raději pudrové tvářenky, ale věřím, že i tyto krémové jsou fajn. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat