24. června 2015

Maybelline Jelly Glow Blush

Ahoj,
mám radši tvářenky pudrové, ale v létě ráda používám i tvářenky krémové a pěnové, mnohem lépe mi drží a vydrží.
Tvářenku jsem koupila za směsnou cenu někde na eshopu, ale i tak lituji že jsem ji vůbec do košíku hodila.


Obal je plastový a dobře drží, na první je tvářenka roztomilá. Celkem mě zarazily nápisy, které nejsou anglické.
Konzistence je strašná a tvářenka není ani gelová, pěnová, krémová je to kopeček do kterého když zaboříte prst tak tam zůstane důlek.
Pigmentace je mizerná, všechna barva zůstane na prstech a na tvář se nic nepřenese, pokud chcete tvářenku aspoň trošku nanést je potřeba vrstvit aspoň tak 4 vrstvy a něco málo bude vidět.
Když jsem použila štětec tak se nenabere ani kapka barvy.

Pro mě je tato tvářenka zklamání, sice vypadá roztomile, ale to je prd platný když se nedá použít.
A dalším negativem je že tvářenka rychle mizí, po třech použitích ji mám už jen polovinu.
Možná jsou jiné odstíny které jsou lépe pigmentované, ale ten můj to rozhodně není.


02
- v balení vypadá odstín intenzivně, taková krásná růžová na léto
- pigmentace je nulová, na fotce je vidět jen lehký nádech, jenže na obličeji není nic


Cena :  £1.49
Obsah : ?
Dostupnost : ebay, internet

10 komentářů:

  1. Máš pravdu, že je na nic, když je produkt roztomilý, ale nedá se použít :D Škoda, protože vypadá vážně roztomile.

    OdpovědětVymazat
  2. za roztomilostí se skrývá peklo... :D takovéto věci by se neměly vyrábět :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj přesně :D ani malá sestřenka z ní není nadšená :D

      Vymazat
  3. Podľa mňa je to fejk..

    OdpovědětVymazat
  4. No jak rika anonym asi si to take myslim, za takovou smesnou cenu a jeste i k prodeji na ebay, no nevim. Baleni vypada dobre.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Já ho nemám z Ebay, mám ho z Elnina z výprodeje. Fake to není stačí se podívat na internet ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám ráda krémové tvářenky ale je fakt škoda že pigmentace je mizerná.

    OdpovědětVymazat
  7. To je divné :D řekla bych, že věci od Maybelline vždy vypadají hezky, ale ta jejich kvalita nic moc.

    Life By Peggie

    OdpovědětVymazat