8. dubna 2015

Flakon na parfém s balónkem

Ahoj,
jojo parfémy a originální flakónky to je moje. Tento flakón se mi líbil měl být ručně malovaný, ale není.

Tento flakónek je dost těžký a tak není použitelný na cestování. Na domácí použití mi moc nevyhovuje velikost. Co se mi moc líbí je oplétaný balonek.
- co mě mrzí je to že k flakónu není malý trychtýřek, který by usnadnil přelití tekutiny.


Flakónek je skleněný a původně válcovitého tvaru. Je potažený fimo hmotou a vytvarovaný, takže žádné malovaní jak se uvádí na stránkách.
Fimo je špatně udělané a na mém flakónu jsou různé praskliny a místa kde je materiál dost gumový.
Balonek je pevný a dobře se mačká. Rozprašovač funguje tak jak má jen dělá trošku větší kapky a není to klasická mlha.
Objem je tak trochu kámen úrazu, protože flakónek je malinkatý a nevejde se do něj moc tekutiny tak není ani moc praktický.


Pro sběratele miniatur, nebo originálních balení parfému to může být pěkný kousek do sbírky. Pro praktické využití jsou lepší flakóny větších rozměrů, nebo z lehčích materiálů.
Já se poohlédnu po větším.

Cena : 195Kč
Objem : 10ml
Dostupnost :  zde

Děkuji za poskytnutí výrobku firmě http://postovnezdarma.cz/

Žádné komentáře:

Okomentovat