12. března 2015

MUA Bronzer

Ahoj,
mám doma několik produktů od značky MUA, ale tento bronzer je tak trochu krok vedle a to hlavně kvůli odstínu.
I když stojí jen pár korun bylo mi lito ji hned vyhodit a tak ji používám jako tvářenku.
Máte nějaký produkt od MUA který je váš oblíbený ?


Obal je plastový, není moc pevný, protože už po pár otevření se mi rozbil a nejde zavřít.
Bronzer nemá žádnou perfemaci.
Bronzer je jemně namletý, ale špatně slisovaný a dost práší. I když použiju ten nejjemnější štětec tak je poznat jak rychle ubývá.
Nanýší se dobře, neděla mapy.. barva je pěkně rovnoměrná a jde dobře stínovat. Jediný problém mám se třpytkami, kde mi jich velká část opadá po obličeji.
Výdrž bronzeru je 3-4 hod. v pěkném stavu, pak se začne ztrácet a po celém dni není vůbec vidět.



Složení :

Odstín 01 : 
- je dost oranžovo/cihlový a určitě bych ho neřadila do kategorie světlých bronzerů
- obsahuje celkem velké množství třpytek 
- na pokožce vypadá blbě pokud jste hodně světlé
- když se trochu opálím tak je pěkný


Jiný odstín už bych si nekoupila, to balení mě celkem dost zklamalo a barevně taky není nic extra. Jediné co je u tohoto výrobku příznivé je cena.

Cena : £1.00
Obsah : 5,7g
Dostupnost : internet

2 komentáře:

  1. ten som myslím ani nevyskúšala...rovno putoval do koša... tá farba a trblietky sú úplne vedľa...

    OdpovědětVymazat