7. února 2015

I Love Perfume TAG!

Ahoj,
dnes další tag a tentokrát ze světa vůní. Jestli se rozhodnete v Tagu pokračovat tak mi určitě pošlete odkaz, abych se mohla podívat.

1. Jaký byl první parfém, který sis koupila?
Většinou to byla nějaká toaletní voda z drogérie. Hodně jsem měla ráda vůně od Adidas.
• Adidas Fizzy Energy 
• B.U. Star
• B.U. Wild



2. Jaké parfém nejradši používáš na den?
Záleží na tom jakou mám náladu, nerada nosím na den těžké parfémy.
• Guess Seductive 
• DKNY Be Delicious



3. Jaký parfém sis naposledy koupila?
Nečekaný nákup Testeru a jednoho plného balení.
• Karl Lagerfeld Karleidoscope
• Penthouse Playful
• Liu Jo Liu Jo



4. Jaký parfém nejradši používáš večer?
Většinou těžší vůně s dlouhou výdrží, pokud to má být třeba jen na večeři tak květinovou vůni
• Avon Rare Pearls
• Elizabeth Arden 5th Avenue Style
• David Beckham Intimately



5. Nejdražší parfém?
Do dnes nevím jestli toho nelituji, mám ráda tu vůni, ten flakón, tu výdrž ale ne tu cenu 
• Cartier Delices



6. Nejlevnější parfém?
Mám ráda levné parfémy, proto si kupuji i Testery. Někdy dostanete z levné vůně víc než z drahé.
• Benetton  Energy zde
• Gres Cabotine Gold



7. Oblíbený parfém na jaro / léto?
Tak tady vládou jemné, květinové vůně nebo unisex.. nic co by v tom horku člověka dusilo nebo otravovalo
• Calvin Klein CK One Summer 2013
• Guess Seductive Wild Summer
• DKNY Be Delicious Fresh Blossom



8. Oblíbený parfém na podzim / zima?
Zajímavý, sladký, kořeněný, většinou jsou to parfémy co z nich je cítit teplo.... nic svěžího a vodního 
• Oriflame Amber Elixir zde
• Oriflame Love Potion zde
• Pierre Cardin Vertige Pour Femme  zde



9. Jaký je váš oblíbený druh vůně? (ovocná, květinová, svěží, orientální, dřevitá)
Od každého něco, ale spíš vyhledávám květinové a kořeněné vůně.. nemám moc ráda sladké a mléčné vůně

10. Po kterém parfému momentálně toužíš?
Jé tak to by bylo na hodně dlouhý seznam. Chtěla bych vyzkoušet všechny novinky a hodně slavné vůně.

11. Jaké vůně se nejvíce líbí lidem ve vašem okolí?
Mám v okolí citlivé čumáky a migrenáky co ocení hlavně jemnější vůně
• Burberry Body Mist
• Elizabeth Arden 5th Avenue Night



12. Nejhezčí obal parfému?
Z těch kýčových je to určitě moje fialová kočka, která je naprosto božská.
My Dream má pěkný a jednoduchý flakón
• Katy Perry Purr
• GRES My Dream Hommage a Marlene Dietrich


13. Nejhorší obal parfému ?
Většina obalů od Avonu (vypadává rozprašovač), Essence (nedrží mu víčko) a Eau Jeune (nemá moc pěknou etiketu).
• Eau Jeune Bellissima
• Essence Like A Girls' Night Out
• Avon Eternal Magic


14. Jak skladuješ parfémy?
Doufám že jednou najdu tu správou vitrínu na moje poklady, kde bude dost místa



5 komentářů:

  1. Krásná sbírka vůní, já jich mám jen tak 5 a to hlavně drogerkové. Nějak mi ty dražší nevoní a nechce se mi do nich ani investovat.

    OdpovědětVymazat
  2. fu, to je parfémov. Ja mám 3 a neviem si predstaviť, že by som ich mala toľko...ja proste voniam Coco Mademoiselle, to je moja vôňa, na deň, na večer, navždy :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krasna sbirka, ale zase tak moc jich nemam.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Teda to je vůní, to čumím :D Guess Seductive mám taky a ráda ji používám :)

    http://kiss-beauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Nice post. It is very interesting article. I really love this. Thank you for the sharing. Velkoobchod Testerů Parfémů

    OdpovědětVymazat