31. ledna 2015

Do dna! leden 2015

Ahoj,
první spotřebováno v novém roce. Spotřebu nehodlám nijak omezovat, i když si to po rekapitulace lonského roku někteří přejí pro blaho planety.
Přemýšlela jsem že bych změnila koncept článku, ale nic mě nenapadá, takže zatím to zůstane při starém.
Pěkný den :)


1. Possibility Raspberry Pavlova 3 in 1
- nádherně voní, ale hrozně vysušuje
- pění

2. Adidas Soft Honey sprchový gel
- neurazí/nenadchne
- krémová konzistence, nevysušuje pokožku a dobře pění
- parfemace je slabá mléčná

3. Chilly Intima Delicate gel
- má jemnou parfemaci, skoro nepění, nevysušuje
- můžu doporučit

4. Balea Melkfett Ringelblume
- vazelína na suché paty, teda aspoň já ji tak používám, nebo na leštění bot
- pěně voní a tohle balení dlouho vydrží


5. Nivea lak pro blond vlasy
- Nic moc tužící efekt, lehce slepuje, pěkně voní
- jsou i lepší laky, tento mi přijde jako průměr

6. MILA Hair Cosmetics - Anti Yelow Silver šampon
- recenze zde

7. Aussie 3 Minute Miracle Frizz Remedy
- jooo ten mi vyhovoval, pěkně voní, dobře hydratuje vlasy
- neelektrizují mi a dobře se rozčesávají
- fajn je i balení

8. Got2be - Ochranný sprej Guardian Angel
- toto balení mi vydrželo zhruba dva roky, pěkně voní, neslepuje vlasy
- super rozprašovač, snad i chrání
- doporučuji


9. Glazel - Super Finishing Powder Waterproof
- jeden z nejlepších pudrů co jsem vyzkoušela, stačí ho málo, je jemně mletý, neoxiduje, matuje a dělá krásný sametový finish
- určitě koupím velké balení

10. Miss Sporty Studio Lash 3D
 má plastový kartáček. Je krásně černá a řasy neslepuje. Nedrolí se ale nedělá objem, za mě jedna s lepších levných řasenek

11. Essence Show your Feet Foot Protection Stick
- nedoporučuji
- konzistence lepidla, není vůbec kluzká a bota dře stejně

12. Blistex Fruit Smoothies
- Blistex mám ráda, ale tento strašně lepí, má sladkou chut a nehydratuje
- chemická parfemace

13. Lip Smacker Strawberry
- pěkně voní jako bonbony, hydratace je nulová a lehce lepí
- po chvilce se ze rtu vytratí a je potřeba znovu natřít

6 komentářů:

  1. Nic z toho jsem nezkoušela :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  2. Intimní gel zrovna dodělávám a nemohu si ho vynachválit a řasnku od Miss Sporty už jsem měla asi 2x, je výborná :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mňa zaujal ten krém na chodidla od Balea a aj maskara, keď ju tak chválite, pretože som si vždy myslela, že miss sporty sú na nič. Musím vyskúšať :) Inak skoro nič z tohto som nevyskúšala :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mně právě že koncept Tvých "vypotřebováno" článků baví, je to stručné a výstižné, neměň to. :-) Měsíčkovou vazelínu Balea mám už druhé balení, taky ji používám na moje extrémně suché paty, krémy určené přímo na nohy mi přestaly stačit a tohle je super věc, nedám na ni dopustit. Glazel pudr všichni chválí, hned jak spotřebuju aspoň něco ze svých pudrových zásob, hned ho objednávám. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Máš super blog, dávám odběr! Jsem ráda, že jsi mi na něj dala tip a trochu se divím, že jsem tvůj blog nezaregistrovala dříve. :) Byla bych moc ráda kdyby ses podívala na můj blog kosmetika-recenze-blog.blogspot.cz/ a třeba se také stala pravidelnou čtenářkou :)

    OdpovědětVymazat