17. srpna 2014

Oblíbené české internetové obchody

Ahoj,
připravila jsem si pro vám oblíbené internetové obchody kde ráda nakupuji a mám s nimi jenom dobrou zkušenost. Mám zkušenost s více eshopy, ale ne každý mě přesvědčil k opakovanému nákupu.
Určitě mi můžete dát tip na váš oblíbený obchod.

Pokud u vás ve městě není Catrice nebo Essence tak ji najdete zde. Mají zde i limitované edice.
Jsou tu značky jako Rimmel, Bourjois, MakeUp Factory, Lumene...
Dodací doba je do druhého dne. Komunikace je bezproblémová. Zboží chodí dokonale zabalené.
Většinou byl v balíčku i nějaký ten vzoreček navíc.
Poštovné je zdarma nad 700Kč
http://www.kosmetikaspina.cz/


Pokud jste maniaci na laky nebo nehtovou modeláž tak se vám tu bude líbit.
Najdete zde značky jako OPI, China Glaze, Orly, Nubar...
Mívají velké slevové akce 2+1 , 3+1 , 20% ... Velký výběr značek a produktů jak ke klasickému lakovaní tak i k tvoření gelových nehtů, najdete zde i levné produkty k depilaci voskem.
Za sebe můžu doporučit EBD sadu na gellak.
Pozor některé značky jsou jen pro manikérky.
Dodací doba je většinou do 2 dní. Poštovné je zdarma nad 1000Kč
http://www.modelaznehtu.cz/



U nás ve městě jsou kadeřnické potřeby, ale sortiment není tak široký jak na internetu. Kupuji zde značku Gestil, Loreal professionel a Wella barvy na vlasy. Doručení je do druhého dne. S e-shopem jsem neměla žádnou špatnou zkušenost.
Poštovné je zdarma nad 2500Kč.
Doporučuji občas mrknout mají dobré slevové akce.
http://www.bezvavlasy.cz/


Myslím že není třeba zdlouhavě představovat.
Eshop prodává značky jako Sleek, Glazel a další značky které jinde nenajdete.
Pravidelně na svých Fb stránkách aktualizují novinky. Komunikace je naprosto bezvadná, pokud není něco skladem tak vám pozdrží objednávku a pošlou vše společně, líbí se mi před objednávka novinek.
Balíček je vždy pečlivě zabalený a nikdy se mi nestalo že by přišlo zboží poškozené.
Poštovné je zdarma nad 1500Kč
Velkým plus je i možnost prodloužení zásilky.
http://bestmakeup.cz/


Parfémy jsem dříve kupovala na Xparfemy, ale jejich ceny nejsou zrovna nejnižší na trhu.
Najdete zde velké množství značek i ty méně známé.
U Elnina mi vyhovuje rychlost dodání většinou za 1- 2 dny, pak mají nejlepší ceny na trhu.
U parfému se mi nestalo že by to byl fake a to platí i pro kosmetiku.
Skladem bývá hodně zboží a pokud není tak se stačí zeptat na Fb.
Balíky chodí pečlivě zabalené v bublinkách a vycpané vzduchovými polštáři.
Poštovné je dost nízké, nemají poštovné zdarma.
Reklamace je více než ukázková, přišel mi parfém bez aplikátoru, parfém mi bez problémů vyměnily a ještě vrátily poštovné.
http://www.parfemy-elnino.cz/


4 komentáře:

  1. Osobně mám zkušenost s modeláží a nově i s bestmakeup. Naopak jsem si ale rozšířila obzory o další eshopy, díky za tip!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj,máš krásny blog,už ťa sledujem dlhšie a bola by som veľmi rada keby si ma tiež podporila sledovaním ♥ http://eeverywomen.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělé tipy, o hodně z nich jsem neslyšela

    OdpovědětVymazat
  4. kromě toho prvního znám všechny :)) a s Xparfémy moc dobré zkušenosti nemám, takže tomu se vyhýbám :D

    OdpovědětVymazat