9. května 2014

12 Rtěnek v jedné krabičce

Ahoj,
na facebooku jsem se ptala jestli máte zájem o recenzi na rtěnky z Ebay.
Myslím si že pro někoho je to jen ze zvědavosti.
Rtěnky jsem si sice koupila jen na zkoušku, ale normálně je používám a našla jsem si mezi nimi i své oblíbence.
I když by mohl někdo namítnout že kosmetika z Ebay je riskantní a netestovaná, tak já můžu říct že špatnou zkušenost nemám, mám tvářenky, oční stíny a dokonce i linky a zatím vše bez problémů.
Kupujete si kosmetiku na tržnici nebo na Ebay? 
Pěkný den.

Na první fotce je vidět něco jako X od Maxfactor v zelené barvě  -tím ale veškerá podoba končí, krabička měla nahoře štítek na cenovku jako to mají třeba na tržnici.
Výrobce píše že rtěnka má hladkou texturu, vyživuje a je dlouhotrvající, obsahuje UV ochranu.
Složení je napsáno čínsky.


Obal rtěnky je obyčejný plast. Víčko dobře sedí a rtěnky se neotevírají, myslím si ale že pokud bych ji dala do kabelky a někam ji nosila tak mi dlouho nevydrží.
Na víčku je napsáno HengFang Xperience Sheer Gloss Balm.
Spodní část je očíslovaná - něco jako označení odstínu (tohle jim moc práce nedalo).
Rtěnky nejsou do hrdla zasazeny moc stabilně a tak je potřeba před první aplikaci zkontrolovat jestli se nekývou.
Parfemaci nemají žádnou, což mě překvapilo, upřímně čekala jsem něco jako technický zápach z předešlých zkušeností.


Rtěnky na první pohled nejsou moc pestré, převažuje růžová a červená - z čehož odstín 20 je tu dvakrát.
Všechny odstíny se tváří dost nenápadně pokud je aplikujete v jedné vrstvě, ale dokáží i pěkně zazářit.
Konzistence je krémová a rtěnka je na rtech příjemná, nevysušuje, neleze do vrásek.
Krycí schopnost se liší podle odstínu, některé kryjí dobře jiné hodně lehce.
Horší je to s výdrží, rtěnka nepřežije ani 4hodiny mluvení a pití, po jídle se ztrácí úplně.
Vytrácí se rovnoměrně.

20
klasická červená barva, v balíčku byla 2x
118
světle červená barva s nádechem oranžové, obsahuje jemné zlaté třpytky
121
růžovo/červená na fotce vypadá tmavší ve skutečnosti je spíš do růžová
130
jemná "babypink", dělá hodně přirozené rty
131
růžová až jemně pastelová korálová
132
výrazná oranžová až lehce neonová
134
růžovo/fialová barva výrazně převažuje fialová
138
růžová "hotpink" opět lehce neonová
139
červená lehce do cihlová
140
výrazná tmavě fialová
141
středně fialová
Rtěnky v plné síle a maximální krytí
141, 140, 139, 138, 20, 118, 121, 130, 131, 132, 134

Koupíte zde :
- stačí zadat do vyhledávače "lipstick 12pcs" já jsem je koupila za 120Kč
200Kč
190Kč

Cena : 100 - 200 Kč
Obsah : 12kusů
Dostupnost : Ebay

13 komentářů:

  1. Ja som si z ebayu objednala 2 špirály a obe boli rovnako zle:)
    prídi sa pozrieť:)

    OdpovědětVymazat
  2. Miluju tvoje recenze Leni ;)
    Na tuhle jsem se tesila :)

    OdpovědětVymazat
  3. Musím říct, že odstíny vypadají hrozně pěkně a za tu cenu by rozhodně stály :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tý jo nádherné odstíny a ta cena stály by za hřích :D :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Teď jestli to za tu cenu stojí no :) I když je to zajímavý, mít 12 rtěnek po 10ti korunách a ty barvy jsou přece jenom docela hezký.. Zajímavá recenze! :)

    http://berrytheblue.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím si že za tak malou cenu není nad čím přemýšlet :) ikdyby jen na vyzkoušení jestli někomu ten odstín sluší.... Moc děkuji :)

      Vymazat
  6. moc se mi líbí hlavně 134 a 140 ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Na úplně neznámou kosmetiku z eBay nebo z tržnice nemám odvahu, ale značku kterou znám bych si z eBay objednala klidně. Hodně tam právě koukám na věci drogérkových značek, které u nás nejsou k dostání :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/05/himalaya-herbals-krasa-z-himalaji.html

    OdpovědětVymazat
  8. mam z ebay palety korektorov,ruzov, tienov a liceniek..problemy som nemala, ale ktovie co sa mi uz do tela dostalo a ani o tom neviem.. takze ich pouzivam nie kazdodenne, ale skor striedam s overenymi znackami.. ruze vyzeraju dobre, ale skoda, ze tam nie je zlozenie v anglictine, aby si to clovek mohol overit..

    Viva la Vida Dorota

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné barvičky, nejvíce se mi líbí 121 a 131. Z ebay zatím objednávám spíše jen bižutérii, kosmetiku jsem ještě nezkoušela.

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  10. Všechny jsou krásné, ale nejvíce se mi líbí 138 a 139 ♥ :)

    OdpovědětVymazat