7. února 2014

NutraLuxe Lash MD Beautylash Eyelash Growth Conditioner

Ahoj holky,
protože jsem od přírody blond tak moje řasy jsou hodně světlé až průhledné, na fotkách je krásně vidět jak krátké moje řasy byly a že sérum vážně funguje.
Každodenní používání pro mě nebyla žádná pohádka hlavně v prvním měsíci, protože jsem sklerotik a zapomínala jsem na něj.
Pokud by někdo vyrobil něco stejného na vlasy tak to koupím ani nemrknu..
Vyzkoušely jste nějaké sérum na růst řas?
Použití :
- každý večer(ráno) po odlíčení nanést na linii řas

Co slibuje :
- účinkuje v krátké době 4-6 týdny
- zvyšuje délku, plnost a tloušťku vašich řas 
žádné škodlivé vedlejší účinky

Moje zkušenost : 
Lahvička se mi vzhledově líbí, má tenký aplikátor, který je delší a dobře ohebný - štětinky jsou měkké a na oku příjemné. Parfemace je slabá, trochu chemická.
Sérum jsem používala každý večer před spaním, snažila jsem se nanášet úplně k řasám - ale tak aby nebyly moc mokré, protože pokud se tekutina dostane do oka tak šíleně štípe a oko je pak rudé - taky pokud se dostane do oka tak se přenese i na spodní řasy a ty porostou (pro mě vedlejší účinek).
Výsledky jsem pozorovala už po 14dnech řasy začaly být delší a přestaly padat, po měsíci přestaly být rovné a začaly se zvedat,  po 2 měsících řasy krásně držely tvar a začaly být hustější.
Pak jsem měla cca 14dní přestávku, protože jsem brala antibiotika a začaly mě dost svědit oči, tak jsem ho pro jistotu přestala používat.
Po třech měsících mám řasy pěkné - jsou dlouhé a nelámou se, nepotřebuji kleštičky a navíc jsou pěkně husté.
Nemám v plánu se sérem přestat, protože ted mám prakticky bezúdržbové řasy kterým stačí jedna vrstva řasenky.
Pokud byste potřebovaly aby vám dorostlo obočí, můžu doporučit jednou denně jemně nanést na obočí a vetřít do pokožky, já jsem to zkoušela na straně kde jsem měla piercing a obočí mi tam nechtělo růst - ted už roste.
Sérum je k dostání na Ebay, ale musíte si pohlídat aby vám to prodejce poslal jako gift jinak budete platit cca. 400Kč za proclení (mě se to sice vyhnulo, ale kamarádka si objednávala a tak trošku na tom prodělala).
Za mě rozhodně doporučuji řasy jsou delší a mnohem hustější - nepadají, lahvička je sice dražší ale vydrží dlouho já tu svou pořád ještě používám a jsem asi v 1/2.
Přehled od  prvního dne až do konce třetího měsíce
Řasy bez řasenky a s jednou vrstvou řasenky
Účinné látky :
Prostaglandin IC : Pomáhá folikulám dosáhnout plné síly
Bio-Peptides Amino Acids : Omladí a posílí křehké řasy
Tocopheryl-Vitamin E : Přírodní antioxidant pro ochranu folikul
Sodium Hyalauronate : Podporuje hydrataci a pomáhá řasám vypadat lesklé a silné
Hydrolyzed Glycosaminoglycans : Podporuje obnovu folikul, zvyšuje elasticitu křehkých řas
Panthenol : Pomáhá řasám, aby zůstaly déle pružnější
Chamomilla Recutita Flower Extract : Pomáhá zklidnit citlivou pokožku kolem očí
Ginseng Root Extract : Zvyšuje mikrocirkulaci
Palmitoyl-hexapeptide-11: Dává řasám lesk
Palmitoyl-pentapeptide-4 : Pomáhá posilovat řas
Bearberry Leaf Extract : Uklidňuje kůži při její obnově
Grape Seed Extract : Přírodní antioxidant přispívá k prevenci před poškození volnými radikály
Niacinamide : Pomáhá předcházet podráždění pokožky a zánětu kůže
Vitamin C : Silný přírodní antioxidant pro ochranu a opravu kůže
Vitamin A- Retinol : Pomáhá normální funkci buněk pokožky kolem očí
Chamomila Flower Extract : Pomáhá předcházet zarudnutí a zklidňuje pokožku

Složení :
Water, Glycerin, Hydrolyzed Glycosaminoglycans Sodium Hyaluronate,Panthenol (Vitamin B5), Vitis Vinifera (Grape) Seed Extract, Sodium Lactate, Panax Ginseng Root Extract, Proline, yeast Extract, Phenoxyethanol, Chamomilla Recutita (Matricaria) Flower Extract , Hexipeptide-11, Niacinamide (Vitamin B3), Palmitoyl Pentapeptide-4, Arcyostaphylos Uva Ursi (Bearberry) Leaf Extract, Magnesium Ascorbyl Phosphate (Vitamin C), Isopropyl Cloprostenate, Retinyl Palmitate ( Vitamin A) Tocopheryl Acetate (Vitamin E) Polysorbate 20, Hydroxyethylcellulose, Sorbitol, Triethanolamine, Methylisothiazolinone.

Cena : $50.00
Obsah : 3ml / (1,5ml)
Dostupnost : ebay

11 komentářů:

  1. takovou pečující řasenku používám už dlouho, od Artdeco, a vážně jsem si všimla, že něco dělá a řasy mám
    mnohem hezčí než dřív, takže se něco takového hodí vyzkoušet :) pěkná recenze! :)

    OdpovědětVymazat
  2. no páni, až přijde výplata, jdu do něj! už se odhodlávám několik měsíců ale byla na něj jen recenze od Lovelyhair, tak konečně někdo další. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě hodně zaujaly zahraniční recenze a i obrázky co jsem našla na internetu :)

      Vymazat
  3. Páni, to je síla! Skvělá recenze, opravdu je vidět, že to funguje. No nejspíš do toho půjdu taky. Mám sérum, co bývalo od Dermacolu (už ho nedělají), taky není špatný, ale tohle je bomba. :) No jinak, jak říkáš, existovat něco takovýho na vlasy, nepřemýšlím a kupuju...! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Dermacolu jsem ho zkoušela bylo to noční sérum a klasická řasenka a musím říct že výsledky jsem nepozorovala. Přesně jen se bojím té ceny kolik by za to chtěli v 50ml balení

      Vymazat
  4. WOW!! Tak až takýto výsledok som nečakala!! to je úplne perfektné !! :) Super ! :)) Erika's Life

    OdpovědětVymazat
  5. Na nejakych videach na yt som videla,ze si to holky davaju..ale pred nalicenim a osobne takymto veciam neverim..kupila som si len tak na skusku dermacol spiralky..jedna je priesvitna a nanasa sa vecer a druha klasika cierna na den,ktore tiez slubuju rast mihalnic,ale asi po 2ch mesiacoch som to vzdala s tym,ze su to len oblbovaky..aj ked kratke riasy nemam :) ale vyskusat som chcela..
    no toto!!!urcite si to zakupim,lebo ma recenzia velmi zaujala a na fotkach je vsetko krasne vidiet :)

    OdpovědětVymazat
  6. a jak dlouho ti vydrželo jedno balení? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. používám ho 4 měsíce a jsem neco za půlkou takže si myslim že tak 3/4 roku vydrží

      Vymazat