22. listopadu 2013

Tigi Bed Head - Colour Combat Colour Goddess Shampoo

Ahoj holky,
tak tu pro vás mám jednu zapomenutou recenzi, na šampon od Tigi. Šampon jsem používala v době kdy jsem měla barvené vlasy a chtěla jsem aby mi barva vydržela. U většiny výrobců je to jen reklamní trik a tento šampon není výjimkou.
Omlouvám se že nejsou články, ale není světlo na fotky a taky mám práce nad hlavu. Navíc jsem se dozvěděla že budu pracovat i přes svátky. Články budou alespon jednou za týden. :)
Doufám že mi zachováte přízen a přeji vám krásný víkend.

Co slibuje výrobce :
Bez sulfátů
Žádné předčasné vymývání barvy
Udrží barvu svěží a zářivou
Chání před UV zářením

Moje zkušenost :
Šampon má klasický obal jako všechny od Tigi v 250ml objemu. Víčko se mi roztřískalo druhý den a tak mi šampon pořád někam vytékal. Konzistence je hustá medová a je dobré ho rozpěnit na ruce s troškou vody jinak špatně pění. Pokud se dobře napění tak dělá nádhernou pěnu a i mastné vlasy umyje napoprvé. Parfemace je dokonalá, karamelová vůně je sladká a voní ještě dlouho na vlasech.
Vlasy jsou nadýchané, mají pěkný objem, ale nedá se říct že by chránil barvu před vymytím.
Pokožku hlavy nevysušuje. Šampon jsem používala samotný bez kondicionéru a vlasy šli dobře rozčesat, musím říct že i když je na barvené vlasy tak je fajn.
Šampon bych si možná koupila ještě jednou, ale hlavně kvůli té vůni která je naprosto dokonalá.


Složení :
Water (Aqua/Eau), Methylisothiazolinone, Sodium C14-16 Olefin Sulfonate, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Extract, Cocamidopropyl Betaine Glycine, Cocamide DIPA Alanine, Sodium Cocoyl Isethionate Serine, Disodium Laureth Sulfosuccinate ValineStearyl Citrate Proline, Quaternium-95 Threonine, Ammonium Chloride Isoleucine, Parfum (Fragrance), Phenylalanine, Lauryl Glucoside Histidine, Glycerin Propylparaben, Polyquaternium-55 Methylparaben, Propanediol Coumarin, PEG-8 Dimethicone CI 15985 (Yellow 6), Phenoxyethanol CI 17200 (Red 33), PEG-8 Ricinoleate CI 19140 (Yellow 5), PPG-2 Hydroxyethyl Coco/Isostearamide CI 42090 (Blue 1), Tetrasodium EDTA CI 77891 (Titanium Dioxide), Diglycerin, Magnesium Nitrate, Alumina, Benzophenone-4, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Isopropylparaben, Sodium Lauryl Glucose Carboxylate, Isobutylparaben, Disodium EDTA, Sodium Lauroyl Oat Amino Acids, Butylparaben, Retinyl Palmitate, Magnesium Chloride, Sodium Lactate, Sodium PCA, Ascorbyl Palmitate.

Cena : 7$ /140Kč
Obsah : 250ml
Dostupnost : kadeřnické potřeby, eshop

2 komentáře:

  1. někdy bych chtěla produkty TIGI BED HEAD vyzkoušet, vypadají úžasně! :)

    OdpovědětVymazat
  2. No vypadá hodně dobře :)) hezky jsi recenzi popsala, nechybí mi žádná informace :) !
    Myslím že každý pochopí to, že nemáš zrovna čas a Ti kteří Tě rádi sleduji jako já, se budou těšit tím víc na další články :)!

    OdpovědětVymazat