4. července 2013

REGENERAČNÍ BALZÁM A ŠAMPON ULTIMATE VOLUME

Ahoj holky,
chtěla bych se s vámi podělit o zkušenosti s výrobky od Schwarzkopf , které jsem dostala k zrecenzování.
Tohle je článek zaměřený na mytí a následnou péči, druhý článek se bude týkat stylingu. Můžete se taky těšit na giveaway o balíček kosmetiky Schwarzkof.
REGENERAČNÍ ŠAMPON ULTIMATE VOLUME
Klasicky začnu balením, které je obyčejné a dost mě štvalo. Uzávěr je dost pevný tak šampon nevyteče, ale když ho otevřu tak dírka je tak velká že mi vyhrkne šamponu tak na tři hlavy. Konzistence je dost řídká a takže dost stéká jak z ruky tak z vlasů. Šampon krásně pění a pěkně voní, tak jemně a nevtíravě. Co mě překvapilo tak to že vlasy nevrzaly tak jako při jiným šamponu bez silikonu. Po umytí se vlasy dali vcelku dobře rozčesat, ale měla jsem dost vysušené konce i pokožku hlavy - na druhý den mě i svědila. Co se objemu týče tak první den po vyfoukání byl super, vlasy byly vzdušné a pěkně držely. Druhý den se mi začly dost mastit což připisuji vysušené kůži.
Šampon bych si nekoupila,ale myslím si že bude super na mastnější vlasy.
250ml za 96Kč

Složení :
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Disodium, Cocoamphodiacetate, Sodium Chloride, Hydrolyzed Collagen, Panthenol, Cocodimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Keratin, Hydrolyzed Keratin, Citric Acid, Sodium Benzoate, Polyquaternium-10, Parfum, Hexyl Cinnamal, Amyl Cinnamal, Limonene, Linalool, Benzyl Salicylate, Benzyl Alcohol, Propylene Glycol

REGENERAČNÍ BALZÁM ULTIMATE VOLUME

Balzám má podobné balení jako šampon, jen stou výhodou že má hustou a krémovou konzistenci která se krásně nanese na vlasy a nestéká. Parfemace je stejná jako u šamponu. Po nanesení jsem měla hebké vlasy a byly pěkně lesklé, jediný co nechápu je proč má být balzám na objem když se nenanáší k hlavě. Vlasy nezatěžuje a pokud ho nedáte blízko k hlavě tak ani nemastí. Zkoušela jsem ho i s jiným šamponem a vyhovoval mi na 100%.
Kondicionér určitě můžu doporučit.
200ml za 96Kč

Složení :
Aqua, Cetearyl Alcohol, Hydrolyzed Collagen, Panthenol, Cocodimonium, Hydroxypropyl Hydrolyzed Keratin, Hydrolyzed Keratin, Isopropyl Myristate, Behenoyl PG-Trimonium Chloride, Citric Acid, VP/VA Copolymer, Phenoxyethanol, Behentrimonium Chloride, Sodium Methylparaben, Hexylene Glycol, Parfum, Polyquaternium-37, Dicaprylyl Carbonate, Hexyl Cinnamal, Amyl Cinnamal, Limonene, Linalool, Benzyl Salicylate

Žádné komentáře:

Okomentovat