30. května 2013

Freeman - Mint & Lemon Facial Clay Mask

Ahoj holky.
Dneska další výrobek od Freeman kosmetiky, nějak nevím proč, ale mám doma rozdělané čtyři druhy masek a dva peelingy. Postupně vám sem dám všechny a třeba si nějakou vyberete. :)Pokud máte nějaké zkušenosti třeba i se sprchovými gely tak šup s tím do komentářů.

Co má dělat ?
Jílová maska má přinášet úlevu od zánětu po akné. Jíl absorbuje maz a má minimalizovat lesk a velké póry. Ideální pro mastnou pleť.
Maska obsahuje jíl, výtažek z citronu a mátu
Cena je 180Kč za 150ml 

Co si o ni myslím ? 
Obal není třeba popisovat, protože bych se stejně jen opakovala, tak se vrhnu hned na obsah. Maska má hustou konzistenci a z tuby leze jen těžko, na plet se roztírá dobře, ale je lepší použít štětec aby byla spotřeba menší a taky se tím maska rozetře v rovnoměrné vrstvě. Používá se na vyčištěný obličej tak že ji nanesete a necháte uschnout to trvá 10-15minut podle toho kolik si toho dáte na obličej. Při nanášení dejte pozor na to abyste byly dál od očí. Mě maska způsobila velký podráždění a oči mi hrozně slzely. Parfemace je svěží citronová, není nepříjemná a ani vtíravá. Při schnutí je cítit dost velké pnutí a při mluvení je to až krajně nepříjemné, jak kdyby vás někdo tahal za kůži a  chtěl roztrhnout. Jinak je maska příjemně chladivá a můžu ji doporučit i na dekolt. Po smytí se musím pořádně namazat protože plet je vysušená a dost napnutá. 
Póry nijak nestáhne, ale jsou čisté, pokud máte čerstvé akné (myslím tím občas nějaký ten pupínek žádný extrémy) tak to může být pomocník na rychlejší hojení. Stačí ji použít jednou týdně takže vám balení vydrží celkem dlouho. Pokud vás trápí suchá nebo citlivá plet tak bych ji ani nezkoušela. 


Cena : 180Kč
Obsah : 150ml
Dostupnost : Drogérie


Složení :
WATER/AQUA/EAU, KAOLIN, BENTONITE, TITANIUM DIOXIDE, PROPYLENE GLYCOL, MAGNESIUM ALUMINUM SILICATE, CITRUS MEDICA LIMONUM (LEMON) FRUIT EXTRACT, MENTHA PIPERITA (PEPPERMINT) LEAF EXTRACT, TOCOPHEROL, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, MONTMORILLONITE, DISODIUM EDTA, SODIUM POLYACRYLATE, DIAZOLIDINYL UREA, METHYLPARABEN, PROPYLPARABEN, METHYLCHLOROISOTHIAZOLINONE, METHYLISOTHIAZOLINONE, FRAGRANCE (PARFUM), D-LIMONENE, YELLOW 5 (CI 19140), BLUE 1 (CI 42090)

2 komentáře:

  1. Já mám jahodovo-čokoládovou masku a ta je úžasná, vůbec mi nwpřijde, že by vysušovala a dráždila oči. A voní tak, že by ji člověk hned snědl :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé tu mám taky, ale ještě moc neozkoušenou :D , já si myslím že to dělá ten jíl, protože mám ještě zelenou s ovsem a ta mi to taky dělá.

      Vymazat