4. března 2013

Dárky k narozeninám

Ahoj holky tak už jsem zase o rok starší a doufejme i chytřejší :D .Musím říct že to nějak neprožívám a od 25ti přestávám přibývající roky počítat :D kéž by mě bylo zase 18 :D to bylo radosti z narozenin.
Chtěla jsem vám ukázat nějaké dárky. Na kosmetické budou recenze. Jinak mě ještě čekají ještě 2 tetování na které jsem dostala poukaz a jedno jsem si nechala udělat předčasně. A až vymalujeme tak i nový kosmetický stolek (ten mě potěšil nejvíc) kdybyste měli typ na nějaký pěkný tak dejte vědět. Dort nebyl žádný a dokonce ani čokoláda, abych prý neporušila dietu :D .Na kytky si nepotrpím stejně mě všechno rychle chcípne.
 Jediný co mě chybělo byla velkolepá oslava (čti "ožíračka"), která se bude konat někdy v budoucnu :D možná až za rok, protože ted nemůžu pít ....Tak vám všem přeji krásný slunečný týden :)))
.....
- obal na mobil - silikon :D
- držátko na sluchátka
- pásky na černé tečky
 Řetízky :
Náušnice :

 Prstýnky:
Paleta 28 tvářenek z ebay :
 Lip Smackery :
Tetování :
- musím říct že ta bolest za to stála :D
Kosmetika : moc toho není, ale dermacol vážně potěšil..a pokud máte možnost objednat tuto medovou řadu z oriflame tak do toho.. jsou tam opravdu povedené kousky
Tak už je moje :)) .. přemýšlím že na vánoce si budu přát 2ku
Vůně :
na první čuch jsem se zamilovala do vůně od Antonia B.

6 komentářů:

  1. teda, dostala jsi krásné dárky...hlavně teda tu Naked! :-))

    OdpovědětVymazat
  2. dosť toho ;) veľmi krásne veci :) sa mi veľmi páčia náhrdelníky aj tetovanie! wow!:)

    OdpovědětVymazat
  3. si byla nějaká hodná ne?:D závist:) kde seženu ty pařátí náušnice, nevíš?:)

    OdpovědětVymazat
  4. Sherylis : ja jsu hodná pořád :D ty naušnice určitě sežaneš na ebay

    OdpovědětVymazat
  5. zajímala by mi ta paletka jestli je dobrá a zda si s ní spokojená?
    Jinak moc pěkné dárečky! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Lucieabadi : pokud myslíš tvářenky tak špatná není,je hodně pigmentovaná,ale i dost práší.Jinak kdybych si mohla vybrat volila bych paletku kde je mín ružových odstínů

    OdpovědětVymazat