30. prosince 2012

DO DNA ! - prosinec


Ahoj kočky tak jsem tu zase se potřebovanýma výrobkama.Asi 3x jsem málem vyhodila obal.A přítel začíná taky frflat, že jsem jak křeček a skladuji prázdny obaly.Nákupy žádný.

 
1.Balea bodylotion Kirsch- und Mandelduft
+ cena 39 Kč
+ obsah 200ml
+ voní intenzivně a dlouho
+ nic pro sušenky - hydratuje ,ale ne nějak extrémně
+ není mastný a rychle se vsakuje
+ celkově příjemná konzistence i aplikace
- limitovaná edice
♥♥♥♥♥



2.Essence 12h hand protection balm -chocolate a orange
+ vůně (voní jak pomerančové žele v čokoládě)
+ konzistence je jemná a dobře se roztírá
+ dobře hydratuje
+ cena 40Kč
+ / - obsah 75ml -klidně by mohl být i větší třeba 200ml
- lonská nebo dokonce předlonská limitka a strašně blbá dostupnost
♥♥♥♥♥



3.Lactacid Femina
+ vůně je jemné a připomíná mi dětskou kosmetiku
+ konzistence je krémová
+ pěkně pění
+ cena do 80Kč
+ obsah 200 ml
+ nevysušuje
♥♥♥♥♥


4.Luna - kopřivová vlasová voda
+ cena 30 Kč
+ obsah 120ml
+ nemastí vlasy
+ pomáhá proti lupům
- vůně / mě smrdí
♥♥♥♥


5.L´occitane - Precious night cream
- vůně spíš smrad (připomíná mi smradlavý kvítka na hřbitov)
- cena za plné balení 1695Kč
- po nanesení nechal lepkavej povlak
0z5



6.Taft -Volume mousse
+ neslepuje
+ cena 70 Kč
+ obsah 200ml
+ fixuje objem sice né na slibovaných 48h ,ale to jsem ani nečekala
+ pevná pěna a dobrá aplikace
+ vůně
♥♥♥♥♥


7.E.l.f. Waterproof Eyliner Pen -coffee
+ cena 39Kč
- nejsou vůbec voděodolné
- přišli skoro vyschlé po 5 použitích vyschly úplně
- e-shop
- hrot se třepí a nedrží tvar



1 komentář: