8. listopadu 2012

DO DNA ! -říjen

Ahoj dneska tady mám novou rubriku a to spotřebováno. Mohli jste ji vidět i na jiných blozích.Teda myslela jsem si, že mám větší spotřebu :D .Musím se začít krotit v nákupech a začít spotřebovávat věci co mám doma.

1.Balea Young - Dusch sorbet (Mango-Vanille)

+ obsah je 200ml
+ cena 39,90Kč
+  vůně je hodně sladká ,ale nevtíravá
-  na pokožce po sprše nevoní
-  pokožku celkem dost vysušuje
♥♥♥

2.Elseve Color - Vive
+ obsah 250ml
+ cena cca 70Kč
+ barva se mi tak rychle nevymývala
+/- vlasy jsou lesklé jen na začátku používání,  při delším používaní vlasy  mastí
♥♥♥♥

3.Blanchette Natural Care-Micellar Clensing Water
+ obsah 200ml
+ skvěle odlíčí i voděodolný make-up
+ malá spotřeba
+ voní jemně
+ nedráždí oči/neštípe
+ nevysušuje pokožku, ale ani nezanechává lepivý film
+ cena asi 30Kč v Kauflandu
♥♥♥♥♥

4.Valea -Odlakovač reparační s vitamínem F a pupalkovým olejem
+ dobře odlakuje
+ nevysušuje nehty ani nehtové kůžičky
+ obsah 100ml
+ cena 47Kč
♥♥♥♥♥

5.Dermacol -Pump up Extra volume mascara
+ obsah 11ml
+ hustý a dobře tvarovaný kartáček
+ cena 99Kč
- slepuje
- málo barví
- po hodině začala opadávat a drolit se
♥♥


6.Essence caring lip balm -loving
+ cena 39,90Kč
+ dokonale roztomilý obal
+ krémový
+ krásně jemně voní -jak dětské žvýkačky
+ dobře hydratuje
+ dlouho na rtech vydrží
+ rty lehce zbarví
- aplikace prsty
♥♥♥♥♥

3 komentáře: