19. května 2014

MOTD - Danio rerio

Ahoj,
ano opět je tam zelená. Čestný pionýrský že příště už tam nebude.
Toto líčení jsem měla v sobotu když hrála Sparta o pohár a my jsme šli do hospody, do toho hnusně deštivého počasí to bylo fajn zpestření.
Tohle líčení je super rychlý a musím říct že za 15 minut jsem odcházela z domu, aby si přítel nestěžovat že jdeme zase pozdě (pro mě typické).
Jedna slečna mi psala proč nemám víc dokreslené obočí.. upřímně, protože se mi to nelíbí, je to hrozně umělé a většinu holek to dělá minimálně o 5let starší.
Taky se mi nelíbí když má blondýna tmavé obočí vypadá to hrozně.
Co vy a neony?


Oči jsou opět jednoduše nalíčené. Na celé víčko dám bázi a bílou tužku, kterou stáhnu i na celou délku spodního víčka. Přes horní víčko jsem nanesla neonově žlutý stín a do vnějšího koutku černou. Lehce stíny rozmažu.
Na spodní víčko nanesu po celé délce neonovou zelenou.
Na horním víčku jsem udělala fixem linku, tak aby končila v 1/2 a od vnitřního koutku jsem nanesla neonově růžovou a napojila jsem ji na černou.
Pod obočí jsem použila jen jemně bílou a nakonec řasenka.



Obličej :
*Match Perfection make-up - 010
*Match Perfection korektor - 010
*Rimmel Stay Matte pudr - 009
*Cosm´etika Cooked Powder



Oči :
*Sleek Acid
*Dermacol Precise Black fix na oči
*NYX Jumbo Eye Pencil Shadow Liner - 604 Milk
*Essence Eyebrow pencil - blonde
*Dermacol Eye Shadow Base
*Maybelline One by One Satin Black



Nehty :
Gellak bílé barvy a na něm třpytivý gellak (který v noci svítí - fotka na instagramu)
Ta barva je naprosto úžasná, jen doufám že ty třpytky pujdou dát dolů.

6 komentářů:

  1. moc pěkné líčení :) tu paletku Acid si budu muset pořídit, dají se s ní dělat úžasné looky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, moc pěkné líčení, líbí se mi ta linka, jak přechází růžová v černou. Paletka Sleek má šťavnaté barvičky :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Líčení nelíčení, ale blogerka akvaristka.. Wow :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé tak to mě ani nenapadlo že to bude někdo vědět, ani nevíš jak si mě potěšila a děkuji :)

      Vymazat
  4. krasne si sa s tym vyhrala :-) paci sa mi kombinacia farieb a prechod vyraznej linky do ciernej :-)

    Viva la Vida Dorota

    OdpovědětVymazat