23. května 2014

MILA Hair Cosmetics - Anti Yelow Silver šampon

Ahoj,
dnes článek který není moc zajímavý pro všechny čtenáře.
Jelikož mám blond vlasy, které jsou až platinové, sice to není bílá platina, ale přece jen mi zrovna "žlutá" blond nesluší a dělá mě podstatně starší.
Silver šampony jsou pro mě nedílnou součástí jak udržet barvu pěknou a hlavně ve studeném tonu.
Vyzkoušela jsem několik značek silver šamponu a zatím jsem nenašla svého oblíbence. Určitě sem dám tyto stručné recenze na všechny.


Balení je takové obyčejné,fajn je zabudovaná pumpička.
Na šamponu není napsané složení a dokonce jsem ho nenašla ani na internetu, což mě dost zarazilo.
Konzistence šamponu je podobná tekutému medu, jednoznačně jako jeden z mála Silver šamponu se dá nanést na vlasy a neztéká.
Parfemace je příjemná lehce květinová.
Já šampon nepoužívám samostatně, protože dost vysušuje vlasy a konce mi chytají do fialova.

Šampon míchám s maskou na vlasy v poměru 1:2 a nebo s kondicionérem 1:1.
Směs nanesu na vlasy a pořádně pročešu, přikryji celou hlavu potravinářskou folií a zabalím do nahřátého ručníku.
Celkově ho nechávám působit podle nálady, ale minimálně 60minut.
Pak všechno smyji teplou vodou.
Celé tohle dělám jednou za měsíc asi tři dny po odbarvení, šampon krásně stáhne žluté odstíny a zbytečně nevysuší vlasy.
Šampon není špatný, ale mohl by méně vysušovat. Určitě jsem už vyzkoušela lepší a proto si myslím že tento už kupovat nebudu.



Cena : 120 -140 Kč
Obsah : 500ml
Dostupnost : kadeřnické potřeby, internet

2 komentáře:

  1. Já zrovna sháním silver šampón, který nevysušuje TOLIK., nevíš o nějakém? Dělala jsem si ombré vlasy, tak jsou i tak dost suché :) na blogu mám na ombré postup :)

    http://berrytheblue.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. ja pouzivam paul mitchel a ten je podle me nej :))

    fashion blog http://www.sheistheone.ch/

    OdpovědětVymazat