20. srpna 2013

Essence minerální tvářenka 2in1

Ahoj holky,
dneska malá recenze na tvářenky od Essence. Musím se přiznat, že jsem z nich tak trochu rozpačitá, mám je už delší dobu (asi rok) a moc je nepoužívám. Bud je daruji sestřence nebo je vyhodím. Jaké jsou vaše zkušenosti s těmito tvářenkami od Essence.
Balení je obyčejný plast, né moc pevný a tak je možnost že se tvářenka brzo rozpadne. Celkově působí dost lacině. Pigmentace je u některých horší a u jiných lepší hodně záleží na tom jaký odstín si vyberete. Moje tvářenky mají pěknou barvu, teda jen v krabičce, protože jak do ní dáte štětec tak začně neskutečně prášit všude okolo - na stole, tričku  a na štětci nezbude nic, zkoušela jsem ji nanášet prsty, ale to dělá zase šmouhy a není to vůbec pěkný.
Pokud se vám ji podaří aplikovat tak výdrž je víc než směšná, mě vydrží tak hodinu a pak je tam jen malý náznak že tam něco bylo a u tmavšího odstínu vypadám spíš jak špinavá :D
Parfemaci nemají žádnou. Takže já bych si tuhle tvářenku nekoupila, protože je hrozná a taky mě Essence začíná utvrzovat v tom že celkově za ty peníze nestojí.

02 MISS PRETTY
- cihlovo/oranžová barva s shimmerem (dala by se použít i jako bronzer), pigmentace je lepší ale na tváři nevydrží
04 BEST FRIENDS
- starorůžová barva se stříbrným shimmerem, není moc pigmentovaná a tak na tváři není vůbec vidět

Cena :70Kč
Obsah : 5g
Dostupnost : Dm drogerie, eshop
0z5

1 komentář:

  1. No, dívala jsem se po těchto tvářenkách a nějak mě neoslovily barvy a jsem za to ráda, když teď čtu tu recenzi:D:-)
    Caatherine

    OdpovědětVymazat