18. srpna 2013

Do dna! červenec 2013

Tentokrát s velkým zpožděním, ale chtěla jsem udělat i video - nakonec nebude protože doma pořád někdo otravuje :) ,doufám že si počtete, protože je to hoodně dlouhý.
Jinak co říct moje spotřeba hodně vzrostla, navíc postupně zpracovávám i vzorečky kterých mám plné dvě krabice.
Přeju krásné počtení a pěknou slunečnou něděli.

1. Adidas deodorant - Fruit Rhythm
Tento deodorant božsky voní, ale to je asi tak všechno. Má dost malou výdrž a dokonce na oblečení dělá fleky. Nevím proč, ale i druhý den po holení mě dost štípe. Mám ještě zelenou variantu, ale víc si ho nekoupím.
+ cena 50-60Kč
+ 150ml
+ vůně
- dělá fleky
- štípe po holení
- výdrž

2. Balea čokoládový sprchový gel
Tak tento sprcháč má pěkný obal takový pohádkový, ale ten obsah je horor. Konzistencí je super, ale parfemace je hrozná - smrdí to víc než hnusně, prostě tohle nevoní po čokoládě a ani se to k ní nepřiblížilo.
Pění celkem dobře a tak jsem ho používala na umývaní rukou v kuchyni. Víckrát ho nekoupím asi nikdo nekupuje smradlavý sprcháče schválně.
+ cena 30Kč
+ 250ml
- parfemace

3. Kamil sprchový gel - citron a podmáslí
Sprcháč voní krásně a konzistence je super, je krémový a dobře pění. Co byl ale problém tak přítel se s ním umyl a udělal se mu ekzém. U mě obstál dobře (nijak mě nevysušil a dokonce byl fajn i místo pěny do koupele) a možná bych ho koupila ještě jednou.
+ cena 38Kč
+ 250ml
+ parfemace
+ pěkně pění
+/- může vysušovat

4. Dixi - šampon s čajovníkovým olejem
Šampon je určený na mastné vlasy a vůbec nefunguje , vlasy byly mastné tak druhý den. Co mi dost vadilo že vysušil konce a dost mě po něm svědila hlava. Vůně je hodně silná po Tea Trea. Určitě nekoupím.
- vysušuje
- parfemace
+ cena 20Kč
+ 250ml
- svědění hlavy

5. Avon - Vyživující sprej na vlasy kopřiva a lopuch
Kdysi před 100 rokama jsem ho dostala a od té doby stál v poličce. Má být na slabé a poškozené vlasy. Voní pěkně nevtíravě a na vlasech nevydrží. Nefunguje vůbec.
Jediné co dělá že zmastí všechno, dokonce i zrcadlo a vanu a podlahu - dost vtipný třeba v koupelně jak to pak klouže.
+ parfemace
+ 125ml
- mastí vlasy
- žádný účinek
- cena 100Kč

6. Dixi - šampon s kopřivou
Tento šampon je na všechny typy vlasů a má přidaný kondicionér. Tak voní jak klasický kopřivový šampon, vlasy taky vysušuje a bez kondicionéru je nepoužitelný. Pokožku nevysušoval a dokonce vlasy dostaly menší objem. Možná bych ho koupila znovu.
+ cena 30Kč
+ 250ml
+ nevysušuje pokožku
- vysušuje vlasy

7. Kamil krém na ruce
Nejdokonalejší vůne krému na ruce, jemná, krásná, miminkovská. Krém krásně hydratuje a zvláčňuje, dokonce i na obličej mi vyhovoval. Určitě bych ho koupila znovu, ale přítel je nosí z práce. :)
++ hydratace
+++ parfemace
+ cena 39Kč
+ 80g
+ nenechává mastný film

8. Garnier Essential - denní krém
Krém jsem koupila před delší dobou, myslela jsem si že bude fajn na léto, ale není. Má super konzistenci gelovo/pudinkovou a parfemaci - svěží.Tak a tady končí pozitiva, krém po nanesení sedí na pleti a nevsakuje se, takže si nedokážu představit že bych ho dala pod makeup. Nevím pokaždé když jsem ho použila tak se mi udělaly pupínky. Nikdy, nikdy ho nekoupím.
+ 50ml
- cena 150Kč (vyhozený peníze)
+ konzistence
+ parfemace
- nehydratuje
- ucpává póry
- sedí na pleti

9. Milk & Honey Gold Body Cream Luxury Edition
Vymazala jsem ho na nohy, kde nebylo cítit jak hrozně smrdí :D, nikdy víc ho nekoupím.
recenze tady
+ balení
+ hydratace
- cena
- parfemace

1. Essence soufflé touch blush
Vyhrála jsem ji v giveaway a nikdy jsem ji nedala na obličej, hnusně smrdí a dělá žmolky. Nikdy bych ju nekoupila a nekoupím.
- parfemace
- žmolkuje
- cena 80Kč
- 8ml

2. Technic juicy stick
Celkem pěkná barva oranžovo/červená, rtěnka je fajn. Není parfemovaná. Pěkně drží na rtech a neleze do vrásek. Trošku vysušuje, ale za to vydrží i jídlo. Možná bych ji kupila znovu.
+ barva
- žádná parfemace
+ výdrž
+ cena 50Kč
+ provedení

3. E.L.F Hypershine Gloss - Cherry Tart
Celkem příjemná vínová barva, která dá rtům tmavý nádech. Lesk nemá třpytky ani shimmer, na rtech lepí, ale zase dlouho vydrží. Možná bych koupila znovu.
+ cena 39 Kč
- je ho málo
+/- lepí
+ barva
+ cukrová parfemace

4. Carmex třešen
Pěkný hnus :D
Nevím co natom všichni mají, když to tak hnusně smrdí něco jako lepidlo na papír a peprmint. Nehydratuje to a myslím si že je mnohem víc lepších balzámu než tento. Nikdy ho nekoupím.
--- parfemace
- nehydratuje
- konzistence jak lepidlo

5. Balea čokoládový balzám na rty 
Tak podobný smrad jako sprchový gel, strašná chemická parfemace. Konzistence je hnusná a nepříjemná, rty nehydratuje. Prostě celá tahle řada byl přešlap.
- hydratace
- parfemace
- cena 30Kč
- konzistence

6. Essence fix na oči - Black mania
Nevím proč, ale fix od Essence nic nevydrží, bud se rozmaže, nebo se rozvrklá hrot a nebo splesnivý v tube. Tydle linky mají pěknou černou barvu, ale na oku pálily a štípaly pokud se dostaly do oka. Barva se mi bud obtiskla a nebo se rozmazala. Nikdy je už nekoupím.
- rozmazává se
- štípou
- nic nevydrží
- cena 70Kč

7. Lumene Bluberry volume mascara
Řasenka z LB a byla super, kartáček je plastový a vyhovoval mi maximálně, krásně oddělila řasy a vydržela dlouho, na konci dne mi trošku opadávala. Nevím proč, ale celkem rychle my vyschla. Takže mě to odrazuje od koupení nové, ale možná ji někdy ještě zkusím.
- cena 300Kč
- vyschla
+ pěkně černá
+ oddělila a zahustila
- po delší době opadala
+ kkartáček
+ 7ml

8. Manhattan Porenverfeinerndes Fruchtsäurepeeling
Recenze mluví za všechno, už nikdy víc a vyhazuji.
recenze tady
- balení
- dráždí
- vysušuje
- parfemace
- dostupnost v Čr (v některých eshopech)
+ stáhne póry

9. Seche Vite - top coat
Nejlepší top coat co jsem měla, lak s ním rychle uschne  a je krásně lesklý, jedinou nevýhodou je že houstne  a tak od poloviny.
+ dodává lesk
+ sušší lak
+ gelová konzistence
- houstne
- vyšší cena 200Kč
+ 14ml

Vzorky :
1. Missha - Super Aqua oxygen micro visible deep cleanser
2. Tomatox od Tony Moly
3. Skin 79 - Snail cream
4. Bioderma - Pore refiner
5. Bioderma - Gel moussant
6. Bioderma - Global
7. Fleup de Santé - Clarity (dení a noční krém)
8. Mary cohr - Nutrizen "confort"
9. Mary cohr - Nouvelle Jeunesse "contour yeux"
10. Nonique - krém na ruce
11. 2x Rtěnky Avon -odst. pink satin
12. Paco Rabanne - Lady million

7 komentářů:

  1. Naprosto souhlasím v čokoládové řadě Balea... je to něco nechutného a nechápu, co na ní každý vidí... :D

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně to dělá ten krásnej obal

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
  2. Ten sprchový gel má sestra. Já bych si ho nikdy nekoupila. Vzdycky v drogerii raději čuchám :D. Ale možná někomu voní (moje sestra). Ale ten balzám jsem si koupila sama a dobrovolně, protože se prodávají v tom papírovém obale a tak jsem nemohla zkusit vůni. Měla jsem ho dřív než sestra ten sprcháč, jinak bych to věděla. Přešlap no :((
    mariannebeauty.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé tak to já jsem ho dostala na mikuláše od přítele a on k ničemu nečuchá, prý to mělo hezký obal tak to vzal :D
      Jedna z mála nepovedených limitek :)

      Vymazat
  3. Tu tvářenku jsem si koupila i přes negativní komentáře:) Stačí do ní nakapat trochu pleťové vody a je fajn:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já ju radši vyhodím než abych plýtvala pletovou vodou :D

      Vymazat