25. června 2013

Manhattan Porenverfeinerndes Fruchtsäurepeeling / peeling s ovocnými kyselinami

Ahoj holky,
dneska nebudu vůbec chválit, spíš naopak. Značka Manhattan mě moc neláká a myslím si že tímto mě absolutně odradila hlavně od pletové kosmetiky. Tuhle maličkou tubičku jsem proklela až do pátého kolena  a doufám že ji nikde nikdy neuvidím. Jinak děkuji mé drahé polovičce za obět.

Co má dělat :
- čistit a stahovat póry
- odstranit černé tečky
- minimalizuje pupínky
- zlepšuje stav pigmentových skvrn
:
Tak nevím čím začít, balení je maličká tubička tak na pár použití, tubička má malé hrdlo a je celá z plastu. Balení co neurazí, ale ani ničím nenadchne. Po zmáčknutí vyleze průhledný gel, který obsahuje modré kuličky. Gel je hutnější a dobře se roztírá, kuličky jsou tam asi jen na ozdobu, protože jsou tak mini že nedělají žádnou službu. Parfemace je hrozná, smrdí jak silikonové lepidlo a po nanesení na plet je strašně nepříjemná a vlezlá.
Při aplikace byl peeling příjemný, ale po chvilce se dostavilo pnutí, pálení a začaly mi červenat tváře, a vyskočily mi fleky, které vypadaly jako spálenina.
Po smytí jsem měla pocit jak kdyby mě sežralo stádo mravenců, celej ksichtík jsem měla červený a pupínky které byly vymáčknuté měli krvavý vršek. Plet jsem ještě jednou opláchla a namazala. Do večera přešlo svědění, ale začervenání zůstalo. Druhý den jsem neměla na obličeji nic kromě milionu pupínků.
Chtěla jsem vyzkoušet peeling na přítelově čele kde má pevnější a mastnější pokožku než já a udělalo mu to stejnou vyrážku (alergickou reakci) nebo co já vím.
Zkušenost to byla hrozná a peeling letí do koše.

Použití :
Naneste na vlhkou plet 2x - 3x týdně a nechte působit 3min
Cena je 5 Euro za 30ml

Složení :
aqua, glycerin, glycolic acid, ammonium acryloyldimethyltaurate/VP copolymer, polyglyceryl-4 caprate, sodium hydroxide, lactid acid, niacinamide, salycil acid, allantoin, zinc acetate, xanthan gum, polyethylene, parfum, linalool, CL42090

Cena : 5 Euro / 125Kč
Obsah : 30ml
Dostupnost : eshop
0z5

Žádné komentáře:

Okomentovat