23. června 2013

Etude House Greentea Nose Pack

Ahoj holky,
dneska zase jedna recenze na pásky na nos (černé tečky). Pásky jsem si koupila na ebay, mám doma ještě 3 druhy na odzkoušení tak vám sem postupně napíšu krátké recenze.
Pásky mají krásné balení, sice je to kousek papíru ale holčička na něm mi připomněla mou první "mrkačku".
Každý pásek je zabalený zvlášt a přilepený na průhledné folii, při aplikaci pásky nevoní, po navlhčení mají pásky trpkou vůni zeleného čaje. Pro mě nic pěkného, ale dá se to vydržet. Když mám pásek na nose tak je citít lehké pnutí. Pásky jsou vcelku příjemné a nijak neobtěžují. Po sundání jsem měla póry odšpuntované, ale ne celý nos byl vyčištěný. Dost černých teček mi zůstalo v záhybech, ale ty zmizely při druhé aplikaci. Nos je potřeba otřít tonikem aby se póry zatáhly a pak namazat.
Já jsem s pásky spokojená, jediné co by mohlo být lepší je parfemace. Pásky koupím 100% znovu :)

Jak na pásky :
1. Pásek sloupnete průhledné folie a nalepíme na nos
2. Navlhčíme vodou (je lepší vlažná a nenamočit moc)
3. Počkáme 10-15min. (nejlepší je počkat než pásky zaschnou po celé ploše)
4. Strhneme 

Složení :
- Green Tea Extract 0.1%

Cena : 3,49$ (80Kč)
Obsah : 5 pásků
Dostupnost : Ebay
☺☺☺☺

3 komentáře:

  1. Prý ty od Nivei vytáhnou úplně vše na poprvé, chci je zkusit!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ono hodně záleží jak kdo má ty póry ucpané, já sem testovala 5 druhů (Nivea, Balea, Rival De Loop, Essence a Synergen) a Nivea nebyla na prvním místě a navíc je oproti ostatním dražší. Ale opravdu záleží na každém, je možné, že někomu nejvíce vyhovují právě ty od Niveii.
      Tyto sem ještě nezkoušela, tak se po nich mrknu :)

      Vymazat
    2. Tak mě teda Nivea nic neudělala a je dost drahá, jinak já pásky testuju i na přítelovi, protože pracuje v prašném prostředí a má mastnější plet tak se mu víc zanáší pory a je to na něm líp poznat. Jinak já čistím pravidelně tak mám pory zanešené minimálně, ale ted v létě jak se potím je to hrozny :D

      Vymazat