15. února 2013

I love drugstore makeup tag

Dneska jenom rychlo tag.Doufám že se vám bude líbit a můžete mi napsat co vy máte rádi z drogérie nebo co naopak nemusíte.

1. Oblíbená značka drogerkové kosmetiky?
Tak to je určitě Max Factor od nich hlavně makeupy. Rimmel  tady jsou jasny rtěnky,pudr a tužky na oči.


2. Oblíbený produkt z drogérie na tvář a oči?
Scandaleyes Waterproof Liner a Match Perfection make-up

3. Nejméně oblíbeny produkt z drogérie?
 BB od ruzných značek sama mám Garnier, Maybelline a upřímně řečeno je to tragédie,jinak z poslední doby mě šíleně naštval Loreal paris nude magique( líbil se mi nápad výrobku, ale né odstíny i ten nejsvětlejší je tmavý jak prase )


4. Jaký je podle tebe výhodný nákup produktů z drogérie?
Rozhodně rtěnky od Kate nebo "klikačky" od Dermacolu a nesmím zapomenout taky na kosmetiku Miss Sporty která je u nás dost opomíjená,ale její rtěnky, lesky nebo laky na nehty jsou super za hodně nízký ceny, pokud by se to nestahovalo jen na dekorativku tak určitě sprcháče Balea a nebo vazelina s měsíčkem.


5. Produkt, který je pro tebe předražený?
 Celkově kosmetika od Loreal
6. Ukaž nějaké dvojníky dražších produktů?
 Tady vůbec nevím myslím si že napodobit nějakou značku dokážou i vietnamci a přesto to není ono,navíc mě vůbec nenapadá kterej výrobek bych měla vybrat ale asi STUDIO Paletka - tvářenka a bronzující pudr

7. Produkt, kolem kterého je humbuk a nestojí za to?
 Rozhodně elf kosmetika, ale ta není drogérkové.Možná BB hlavně ty co mají milion schopností a neplní pomalu ani jednu :D
8. Tři nejoblíbenější produkty z poslední doby?
 Match Perfection make-up
Scandaleyes Waterproof Liner
 LIP SEDUCTION LIPSTICK

2 komentáře:

  1. Ahojda. Moc se mi líbí tvůj blog! Ráda bych Tě pozvala na můj web, který je zaměřen především na poruchy příjmu potravy, ale pozor- ne thinspo, ba právě naopak.Najde tam recepty, které nikde jinde nenajdeš..převážně clean eating, tipy, články postřehy...a v brzké době se rozjede projekt na pomoc lidem s PPP, jen čekáme s kamarádkou, kdy ho schválí krasna.cz. Na blog určitě mrkni, každopádně si tam najdeš to "svoje". A pokud by se ti u mě opravdu moc líbilo, můžeš se přidat mezi mé Followers aneb pravidelné čtenáře (v levém sloupci mého blogu). Přeju krásný zbytek dne. Andie

    www.andie-chambers.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat