13. dubna 2016

Do dna! březen 2016

Ahoj,
spotřebováno za březen je tu.
Nákup v březnu nebyl žádný, což mě těší.


1. Alpa Batole dětský šampon s olivovým olejem
- slabá parfemace, štípe v očích
- rychle se po něm mastí vlasy
- nezatěžuje vlasy. dobře se rozčesávají
možná koupím znovu
200ml / 40Kč

2. Adidas Women Shape

- jemná parfemace
- příjemná konzistence
koupím znovu
250ml / 48Kč

3. Schwarzkopf got2b Sparkling Shine Hairspray
- slepuje vlasy
- dělá dojem mastných vlasů
- nedrží, netuží
nekoupím znovu
300ml / 138Kč

4. Body Tip Sprchový šampon Levandule
- chemická vůně levandule, tak trochu wc osvěžovač
- vysušuje
- konzistence je zvláštně rosolovitá, moc nepění
nekoupím znovu
250ml / 42Kč


5. Pantene Aqua Light kondicionér
- šampon mám ráda, ale kondicionér mi nesedl

- cuchají se mi po něm vlasy, po vysušení vypadají sušše a krepatě
nekoupím znovu
200ml / 70Kč

6. Nivea Pure & Natural Action Lotus Deodorant
- nedráždí po holení
- nedělá fleky a cucky
- jemná perfemace
koupím znovu
40ml / 60Kč

- . Préférence balzám
- hydratuje a zahlazuje roztřepené konečky
- zanechá pěkné a vyživené vlasy
- škoda že se nedá koupit i mimo barvu

7. Saloos - Sprchový olej
- recenze zde
125ml / 108Kč


8. Walls - Ice Cream Body Butter Split
- recenze zde
90ml / 60Kč

9. Walls - Ice Cream Body Butter Twister
- recenze zde
90ml / 60Kč

10. Doliva Feuchtigkeitspflege + urea & vitamine
- nemastí pokožku
- skvěle hydratuje, ale neucpává pory
- super i na mastnou plet na noc
koupím znovu
50ml / 270Kč

11. Mexx Summer Edition Woman 2014
- ideální vůně na léto nebo na sport
- lehká, ovocně květinová dokreslená santalovým dřevem
- má velkou výdrž hlavně na oblečení

Hlava : hruška, ananas
Srdce : frézie, magnólie
Základ : pižmo, santalové dřevo

koupím znovu
40ml / 207Kč (tester)

3 komentáře:

  1. Sprcháč od BodyTip jsem měla ve verzi mojito a voněl krásně a vyhovoval mi, na léto byl parádní. Momentálně mám taky sprcháč od Adidasu a ten obsahuje i malé peelingové částečky, voní božsky.

    OdpovědětVymazat
  2. Ta Mexx vypadá jako moje krevní skupina, musím po ní kouknout. Sprcháče od Adidasu zbožňuju :3

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
  3. Skvelé výrobky. O Adidas som sprchový gél mala a bola som s ním veľmi spokojná :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat