13. září 2015

Saloos - Bio tělový peeling Mojito

Ahoj,
minule jsem vám ukázala super sprchový olej a dnes se mrkneme na peeling.
Jak víte ze spotřebovaných produktů tak se tam často objevují peelingy jak s jemnými tak i hrubými částečkami. Ráda používám jemné peelingy, ale je fakt že jejich použití pokožka vůbec nepozná a dají se používat i místo sprchového gelu, hrubé peelingy jsem měla zatím jen tři a z toho jeden od Saloos a jsem s ním nadmíru spokojená.
Máte tip na peeling?


Peeling má v sobě hrubou sůl, svou funkci plní skvěle, ale moc bych to s nim nepřeháněla jelikož sůl je dost hrubá a má silný obrušující efekt.
Parfemace je svěží limetková, mátu z něj moc necítím. Po nanesení je pokožka dost mastná a vláčná, já po peelingu nepoužívám žádný sprchový gel jen se opláchnu vlažnou vodou.
Není potřeba se mazat, kůže zůstane mastná a hydratovaná  až do dalšího sprchování.

Na rozdíl od jiných peelingů mi stačí ho použít jednou za 14 dní, pokud ho používám častěji tak je pokožka dost poškrábaná a podrážděná.


Značka Saloos mě nepřestává překvapovat a ikdyž se balení může zdát jako malé na dvě tři použití, tak díky oleji po kterém sůl klouže vám vydrží dlouho.
Určitě vyzkouším i jiné parfemace, protože jsem s peelingem naprosto spokojená.

Použití : 
Před použitím promíchejte a naneste malé množství na mokrou pokožku, lehce masírujte a poté opláchněte. Používejte 1-2x týdně.


Složení :
Sodium Chloride, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil1), Macadamia Ternifolia Seed Oil, Sesamum Indicum Seed Oil1), Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Parfum (Natural Essential Oils), Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Ascorbic Acid, Limonene2), Citral2)
1) Organic agriculture, 2) Natural essential oils

Cena : 115Kč
Obsah : 140ml
Dostupnost : lékárna, drogérie, internet

9 komentářů:

  1. Měla jsem ho a byl úžasný, hlavně ta vůně. :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám tento peeling v čokoládové verzi a jsem s ním moc spokojená. :)

    Bio aroma roll-on Sladké spaní

    OdpovědětVymazat
  3. Také jsem si ho nedávno pořídila, ale ještě jsem ho nezkusila :) Ale Saloos značku zbožňuji

    OdpovědětVymazat
  4. Musi vonet krasne.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  5. Koukám, že značka Saloos je čím dál víc oblíbená :o)
    Skvělý článek..

    Nela z Beauty Charm

    OdpovědětVymazat
  6. jednoznačně můj nejoblíbenější peeling, už mám v zásobě další a ještě ten čokoládový, na ten jsem zvědavá :))

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá fakt zatraceně dobře. A to není dobře. Já a peelingy to je těžký, chci je všechny :D Nejhorší na tom je, že si dokážu představit, jak krásně voní! :))

    OdpovědětVymazat
  8. Já bych vyzkoušela asi trošku jinou vůni :) ale vypadá moc dobře!
    Ráda bych tě pozvala k sobě na giveaway :)
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat