19. června 2015

Jessup sada 5 štětců

Ahoj,
jsem tu s dalším článkem kde vám představím super levné štětce z Ebay. Štětce od značky Jessup mám ráda, jsou levné a je skvělé že značka rozšířila sortiment a má i několik zajímavých sad na oči, nebo pro kompletní líčení.
Mě se podařilo je vydražit za pár korun, myslím něco kolem 130 Kč, pokud chcete štětce koupit rovnou cena je kolem 300 Kč, což by vás jeden štětec vyšel na 60 Kč.
Osobně můžu říct že jsem s nima spokojená a určitě je můžu doporučit.


Štětce jsou k dostání jen v černé barvě a dají se koupit dohromady v sadě se štětci na oči.

Každá sada obsahuje 5ks, tři štětce jsou z přírodního chlupu a dva ze syntetických vláken.
Štětce jsou dobře střižené, nikde nic netrčí a neodstává. Chlupy jsou jemné a příjemné. Co mám štětce doma tak zatím nepelichají uvidíme jak budou vypadat třeba po roce, protože zatím jsem je myla jen čtyřikrát.


Rukojeť je z akrylu a je pěkně zpracovaná, na spodní straně je plochá a tak se štětce dají postavit.
Štětce jsou značené jen číslicemi a pak nápisem značky Jessup.


5. Powder
- největší ze všech chlupatých štětců v této sadě
- štětec na pudr, ale dá se s ním nanést prakticky všechno od tvářenky až po bronzer
- 16 cm z toho štětiny 4,5 cm


6. Bronzer/blush
- pro mě ideální tvářenkový štětec
- má střední velikost a je mnohem více kulatý
- štětec je hustý a jemný
- 15,5 cm z toho štětiny 3 cm


2. Highlighting/contour
- nejmenší z chlupáčů
- skvělý na rozjasnovač, konturování nebo bronzer
- chlupy jsou střižené do kulata, je lehce placatý
- 14,8 cm z toho štětiny 2,5 cm


1. Cream Foundation
- něco jako klasický plochý štětec na makeup
- nemá moc dlouhé štětiny
- makeup se s ním dá nanést dobře (dokonce vytvoří mnohem lepší krytí než chlupatý štětec), ale plocha je dost malá a trvá to dlouho
- 15 cm z toho štětiny 2,8 cm


4. Concealer/contour
- malý plochý štětec, je střižený do kulata
- mě se s ním skvěle konturuje krémovými produkty, občas ho používám i na korektor
- 14 cm z toho štětiny 1,5 cm


Cena : £4 - xx
Obsah : 5 štětců
Dostupnost : ebay

4 komentáře:

  1. Je, dekuji, tato recenze je pro jako na miru, protoze jsem na ne vcera porad koukala a nemohla se rozhodnout, jestli si je koupit nebo ne :)

    OdpovědětVymazat
  2. No vyzeraju velmi dobre, práve som spravila objednavku na e-bay, keby viem, tak to hodim do košika tiež.:D Ale aj tak mam najradšej moju overenu Zoevu :-))

    OdpovědětVymazat