12. května 2015

Sada 7 štětců na oči

Ahoj,
ted se tu objeví pár recenzí na štětce z Ebay. Pře časem jsem projížděla  Ebay a narazila jsem na pár zajímavých sad štětců.
Některé jsou jen na oči a mám tu i sadu na obličej.

Možná vás překvapí že i když mám tolik štětů tak kupuji další, ale hrozně moc se mi líbí zkoušet nové štětce.
A taky jsem líná je pořád čistit.


Štětce jsou k dostaní v růžové a černé barvě, celá rukojeť je ze dřeva, lesklá část je hliník.
Štětiny jsou z konského chlupu.

Rukojeť je dobře slepená a nikde se nic nevyklá a nerozlepuje.
Štětiny nepadají, jediné padaní jsem postřehla u štětce na obočí, ale ten je celý tak nějak divně ostříhaný.
Štětiny nejsou úplně super jemné, tak jak je tomu třeba u syntetických štětců.

Značka štětců je "Manage", pokud se to tedy dá považovat za značku.


Eyeshadow Brush (kulatý)
- něco jako nepovedený tužkový štětec
- je střižený do kulata, chlupy má zastřižené nejlíp z celé sady


Eyeshadow Brush
- pevnější štětec na silnější linky
- dobrý i na rtěnku
- štětiny jsou jemné a dobře drží


Blending Brush
- na rozmazavací štětec je dost řídký
- chlupy nejsou moc dobře zastřižené a někde trčí mimo
- na pokožce je příjemný



Smudge Brush I.
- má delší chlup než II.
- je jemnější než II. a mnohem lépe střižený



Eyeshadow Brush 
- štětec na detaily, nebo na nanášení stínu pod oko
- je příjemný a dobře střižený


Brow Brush
- na obočí nepoužitelný
- trčí z něj chlupy a je špatně zastřižený


Smudge Brush II.
- štětec s kratšími štětinami
- řekla bych že to měl být pokud o "C" štětec
- je špatně střižený a některé chlupy jsou dost tvrdé a na oku nepříjemné


Já jsem se štětci celkem spokojená, když si vezmu že mě sada vyšla na 30Kč tak je to super, většinou tyto štětce používám na krémové produkty, které ze štětců jdou špatně umýt. Takže pokud my tyto štětce vydrží rok bude to pro mě dobrá investice.

Pokud s líčením začínáte, nebo máte pořád málo štětců tak můžu doporučit. Pokud jste rozmlsaní štětci např. od RT tak vás moc neuchvátí.
Z celé sady je 100 % použitelných 5 štětců.


Cena : $2-5
Obsah : 7 štětců
Dostupnost : ebay

2 komentáře:

  1. Jé, to je náhodička, já ty samé štětce jen v černé právě vybalila z obálky.. :-) Už jsem akutně potřebovala rozšířit svůj arzenál štětců na oči. A takhle na první vyzkoušení myslím, že většinu z nich využiju, takže za tu cenu paráda..

    OdpovědětVymazat
  2. Tak za těch 30 Kč to je dobrý.. Já osobně bych si je nekoupila a to nejsem ta která má doma samé drahé štětce.

    OdpovědětVymazat