28. února 2015

Tetování - Flash = Cover up II.

Ahoj,
tento článek bude veselejší a uvidíte že když je dobrý tatér tak je skvělý i výsledek.


Studio jsem vybírala dlouho, sice mám známého co tetuje u nás ve městě, ale moc coverů jsem od něho neviděla.
Pak jsem na YT viděla video Lary zde a líbilo se mi jak tetování vypadá, sice to mám do Brna celkem z ruky, ale tak proč ne. Projela jsem jejich stránky a Fb tam bylo několik fotek s předělávkami, které byly povedené a tak jsem byla rozhodnutá.

Objednala jsem se telefonicky, na Fb jsem jim poslala fotky toho co mám na ruce a pak i fotku jak chci aby to vypadalo.
Sjednala jsem si termín ( asi 2x jsem ho musela posunout, protože mi do toho něco vlezlo), ale vždy bylo všechno super a hlavně domluva byla dobrá.
Protože jsem se objednávala telefonicky, jsem se domluvila že pošlu zálohu na účet, aby měli jistotu že přijdu.

Cesta do salonu byla v pohodě, všechno jsem měla zjištěné, na internetu jsem si "našla trasu" kudy jít (jojo obešla bych půl Brna) a dokonce jsem jela o hodinu dřív abych měla časovou rezervu.
Když jsme přišly do salonu , přivítala nás milá paní Renata. Podívala se mi na ruku a začala si chystat předlohu.
Pak jsem si lehla na lehátko, dostala jsem polštářek a dokonce jsem se mohla dívat na film (velký palec na horu).


Postup byl klasický :
Holení, desinfekce, obtisk a hurá na to.
Celé tetování trvalo něco přes tři hodiny a uteklo to celkem rychle.
První hodina nebyla vůbec bolestivá a všechno bylo super, v půlce druhé hodiny jsem cítila slabou bolest jen na některých místech (hlavně tam kde jsou vystouplé žíly).
Třetí hodina byla ok ale čekala jsem na to kouzelné hotovo, protože v této fázi bylo tetováni nejbolestivější (dá se to vydržet, zubař je mnohem horší :)).


Po dokončení jsem čekala než mi tetování uschne a pak jsem ho umyla antibakteriálním mýdlem. Dostala jsem folii a instrukce na to jak se o tetování starat.
Když jsem dojela domů tak jsem měla dost oteklou ruku (otok zmizel za 3 dny)
Tetování jsem tři dny myla 3x denně jen antibakteriálním mýdlem. 4-8 den jsem umyla a mazala 3x denně tenkou vrstvou Bepantenu.
Tetování se bez problému zahojilo, nikde mi nevypadala barva.
S tetováním i salonem jsem naprosto spokojená a už mám v plánu další tetování.

Tattoo-LEXUS - Fb
http://www.tattoolexus.cz/

1 komentář:

  1. no hned je to lepší! :) přeju ti, aby tě tetování neomrzelo a byla jsi s ním spokojená i nadále! :)

    OdpovědětVymazat