25. ledna 2015

Prodloužené vlasy II.

Ahoj,
dnes je tu další povídání o prodloužených vlasech. Jeden článek by byl až moc dlouhý tak z toho bude takový malý seriál.
Přece jen prodloužené vlasy jsou mrtvé a potřebují mnohem více péče  pozornosti než vaše vlastní vlasy
První článek : zde


Spánek první týden
Byl jedním slovem katastrofální. Spoje hrozně tlačily s tahaly, takže jsem se nevyspala.
Když člověk překoná první dvě noci tak si na to celkem zvykne a zbytek týdne už byl relativně v pohodě.
Jakmile vlasy jen o kousek povyrostou tak si spoje lehnou a nebudou tlačit.
Pak taky nejsem zvyklá spát s copem nebo culíkem a tady je to potřeba, aby se ve vlasech netvořily uzlíky.
Takže při každém pohybu jsem si vlasy přilehla a nebo mi je zalehl přítel.
Zhruba po týdnu  jsou vlasy normální a vy můžete spát bez tahaní. Chce to dát tomu jen trošku času.

* někdy spím i bez copu, pokud máte vlasy kvalitní tak by podle kadeřnice neměl být problém.
Osobně se mi tak spí nejlépe, nemám problém s tím že by se mi vlasy cuchaly

Česání a úprava
Kdo má krátké vlasy tak ví že nějaké ty drdoly, copy, vlny ..  jsou pasé. Tak jsem si to chtěla vyzkoušet a přišla jsem na to že na vysoký culík mám tolik vlasů, že bych musela mít podpěru a vyčesat ho je nadlidský úkol.
Drdol byl o něco lehčí hlavně proto že se rozprostře a nevisí dolů.
Cop jsem za ty roky zapomněla a tak si musím vystačit s"rybí kostí". Jako všechno jde když se chce, ale je potřeba hodně cviku a trpělivosti.
Přece jen musíte zakrýt spoje aby nebylo při prvním pohledu vidět že vlasy nejsou vaše.

* nyní nosím všechny možné culíky a drdoly.. opravdu to chce jen cvik


Co vám usnadní styling
- silnější gumičky bez spojů
- gumička "ala" telefonní drát
- čelenky na gumě nebo látkové (bandány)
- vlásenky
- hřeben na prodloužené vlasy
- hřeben pro miminka na uhlazení jemných vlasů


Co vám uškodí 
- velké skřipce
- klasický hřeben, kartáč (zbytečně byste si poškodily spoje, nebo vyškubly vlastní vlasy)
- tenké gumičky (lámou vlasy a nedrží)
- pevné čelenky (budou vás tlačit na spojích)

Žádné komentáře:

Okomentovat