11. ledna 2015

Praktická polička na pracovní stůl / kosmetický stůl

Ahoj,
moje polička prošla pekelným zátěžovým testem, kde je na ni postaveno několik skleniček (to modré je keramický květináč) se štětci a parfémy.
Ve svém kosmetickém koutku moc místa nemám a tak se ho snažím uspořádat.
Možná vás napadne proč nemám poličku na psacím stole, protože žádný nemám já mám notebook a přítel má stolní počítač. A vecpat k nám další stůl by byl nadlidský výkon.


Polička není stvořená na těžké věci, na fotce je vidět že se mi pod tíhou štětců a parfémů dost prohnula.
Když všechno sundám tak se narovná.
Já nalepím ze zadní strany sloupek a tím ji zpevním ve střední části.

* když na ni postavím hrnek tak mám celkem strach že se převrátí, k notebooku bych poličku pro jistotu nedávala, přece jen politý notebook = mrtvý notebook.
Ke stolnímu počítači klidně, nebo na psací stůl.


Polička má v sobě vyřezaná okýnka, kulaté a čtvercové jsou fajn, celkem nepromyšlené jsou prostřední okýnka, kam se moc věcí nevleze, průřezy na vizitky by mohly být o něco hlubší.
Když do okýnka postavíte stojánek na tužky tak máte jistotu že se nikam nepohne.


Pod poličkou vznikne další úložný prostor, což já ráda uvítám, do prostoru se mi vlezou diáře a peněženka.


Polička by mohla být z pevnějšího dřeva, možná by stačilo kdyby měla ještě jednu nožičku uprostřed, aby se zabránilo prohýbání, na psací stůl je fajn, můžete na ni uspořádat všechny drobnosti, lepící papírky, tužky a třeba i krém na ruce.

Materiál: dřevo
Barva: bílá
Rozměr: 54 x 11,6 x 5,5 cm

Cena : 415 Kč
Dostupnost :  zde

Děkuji za poskytnutí výrobku firmě http://postovnezdarma.cz/

8 komentářů:

  1. krásná a hlavně praktická věc :-)
    Zvu vás všechny na mou Giveaway o voňavé ceny :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá fajně :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. super věc, jen by mě štvalo to prohýbání :/

    OdpovědětVymazat
  4. jé, no tak to je hodně praktické:) díky za tip;)

    OdpovědětVymazat
  5. Fuha, riadne predrazena vec. Ja si policky davam robit na mieru u stolara.
    /kaviareň/

    OdpovědětVymazat
  6. Sice se trochu prohýbá, ale jinak je úžasná a celkově je to skvělý nápad, u nás je s prostorem taky pořád boj, tak by se mi taky hodila :)

    Spotřebováno - Prosinec 2014

    OdpovědětVymazat
  7. jo škoda toho prohýbání, jinak velmi praktická :)

    OdpovědětVymazat
  8. Škoda, že to máte takhle prohnuté. To vám moc dlouho nevydrží a pozor na padání věcí. Já jsem si nedávno koupil tuhle polici, kterou mám nad stolem jako pracovní. :) Ale tak chápu, že vy jste chtěla něco echt. Já to mám spíše na knížky a na různé věci podobného typu. Ale zase je to fajn, protože to má fakt vysokou nosnost. :)

    OdpovědětVymazat