30. prosince 2014

Do dna! prosinec 2014

Ahoj,
je tu poslední spotřebováno tohoto roku.


1. Balea - Energie Dusche Glücksrausch
- cítím v něm pomeranče
- používala jsem ho jako pěnu do koupele

2. Radox Revive Mandarin and Lemongrass
- anoo, krásně voní po mandarinkách
- nádherně voní po mandarinkách
- dobré balení, dobře pění a nevysušuje

3. Balea Diamantentraum Dusche
- vůbec mi nevoněl
- byl zvláštně hydratační a nevysušoval
- dobře pěnil


4. Garnier Ultra Doux Meruňka a mandle
- krásně, nádherně voní
- ten kdo vymyslel to balení s velkou dírou pod víčkem by měl dostat ...
- nebýt toho že mi obsah vytekl z většiny do vany tak je fajn
- dobře pění, nevysušuje vlasy

5. BOURJOIS Micellar Cleansing Water
- příjemná a pleti
- neštípe a nelepí
- dobře odličuje
- kdyby bylo u nás ve městě dostupné tak si pořidím znovu

6. ALPECIN Hair Energizer - Coffein Shampoo C1
- recenze zde


7. Bioderma Sébium H2O čistící voda
- recenze zde

8. Milk & Honey Gold Body Cream
- zde  je recenze na verzi Luxury
- tato verze je mnohem lepší
- hydratuje a krásně voní a má příjemnou konzistenci

9. Avon Care Intensive Moisture
- hrůza
- je to jak když vrazíte ruce do silikonu
- nehydratuje a nechává hnusný povlak na rukou


10. Avon ColourTrend Great Lengths Mascara
- celkem fajn řasenka
- jemně prodlužuje řasy, neslepuje a má fajn kartáček
- nedrolí se

11. ELF Studio Line Eye Transformer
- jako tento výmysl jsem nějak nepochopila
- používala jsem jako rozjasnovače
- blbost a zbytečnost

12. Watermelon Ice Sparkler - Lip Smacker
- nenene nekoupím vůbec nehydratuje, ale tento krásně voněl a dobře chutnal

13. Rimmel Match Perfection tekutý korektor a rozjasnovač 2v1
- používám pod oči a jsem s ním spokojená
- možná bych uvítala trošku větší krytí
- líbí se mi balení

14. ELF stíny ze sady v bílé barvě
- byl jemný, prášil ale měl pěknou barvu
- z Elfu už jsem vyrostla a tento stín nebudu kupovat

15. Pierre Rene, Smooth & Soft Compact Powder 01
- nevím jak to mají číslované, ale byl moc tmavý a na pleti ještě oxidoval
- používala jsem ho na kontury, ale jeho výdrž je dost mizerná takže po hodině zmizel
- určitě bych znovu nekoupila

5 komentářů:

  1. Ty jo, spotřebovat ty "rozjasňovače" muselo dát práci:)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkná spotřeba, osobně jsem nezkoušela nic stejného, akorát Balea sprcháče mám ráda ale žádný zázrak to není a sprcháče od Radoxu jsou moc fajn :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten korektor od Rimmelu mám moc ráda :) Ani mi nevadí, že tolik nekryje, protože ho používám většinou jen na kruhy pod očima a na to mi přijde skvělý :).
    chickflickcherry.blogspot.cz/2014/12/vanocni-opi-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  4. Ten pomerančový sprcháč má taky už asi 3 roky doma :-D Zatím se na něj nedostala řada. Z lahvičky pěkně voní, uvidíme, jaký bude ve sprše. Krém od Oriflame jsem měla už jednou a vyhovoval mi, tak jsem ho objednala znovu. Je moc fajn :-)
    Super spotřeba dekorativky.

    OdpovědětVymazat