6. srpna 2014

Ultraflesh Perfect Pinks Mini Lipstick Set

Ahoj,
v jednom z nákupních článků (které se asi tak brzo nevrátí) jste mohli vidět sadu rtěnek. Rtěnky jsem si koupila v akci za pár kaček a jelikož jsem na tuto značku četla dobré recenze tak jsem si myslela že to bude kup roku. Bohužel nebyl. Rtěnky mě celkem zklamaly a mě přešla chut zkusit od této značky i jiné produkty, uvidíme třeba někdy zase narazím na super akci a nakonec neodolám.
Máte něco od této značky?


Balení se mi vůbec nelíbí, papírová krabička není moc bytelná a rtěnky se v ní nedají skladovat.
Plastová výplň v krabičce je fajn, ale celkově zabere moc místa.
Na zadní straně "reálné" zobrazení odstínů.



Rtěnky jsou malinkaté a je vidět na fotce že některé jsou víc zastrčené do obalu a působí tak mnohem menším dojmem.
Balení rtěnky je fajn, černý matný plastový obal neurazí, ale ani ničím nenadchne. Hrdlo je ve zlaté barvě a v kovovém provedení.
Balení rtěnky je dost bytelné a přežije i v kabelce.


Konzistence rtěnky záleží na konkrétním druhu a odstínu. Některé jsou sušší a hůř se nanáší a jiné jsou krémové a připomínají spíše balzám na rty.
Rtěnka v matném provedení má výdrž 2-3 hod. pití zvládá bez problémů, ale vytrácí se do nerovnoměrně a zůstává hlavně na okraji rtů.
Rtěnka v lesklém provedení má výdrž 1-2 hod. podle toho jestli pijete, leklé verze mají tendenci na rtech cestovat a moc dobře nedrží, oproti matným se vytrácí rovnoměrně a nedělají kontury.

Balení je fajn a ráda si je beru sebou do kabelky, čekala jsem hlavně lepší výdrž a konzistenci u matných odstínů.
Rtěnky bych si znovu nekoupila, čekala jsem od této značky mnohem víc než jsem dostala.
Navíc kdybych si rtěnky koupila za plnou cenu (600 Kč) by mě to asi hodně mrzelo a litovala bych. Tak jsem dala "jen" 250 Kč za 6 rtěnek do kabelky a to není zas taková hrůza.


Fragile
matte / sheer
- hot pink
- v matném provedení je výrazná a dobře drží na rtech, má tendenci se obtiskovat
- v lesklém provedení není pigmentace tak dobrá, zato rty nevysušuje

Tender 
matte / sheer
- v matném provedení je to pěkná baby pink, dost zalézá do vrásek
- v lesklém provedení působí jako pigmentovaný balzám na rty, dost hydratační

Ethereal
matte / sheer
- nepopsatelná meruňková barva se zlatými třpytkami
- matná verze se slévá ve vráskách a dělá šupinky
- lesklá verze je hydratační, ale obsahuje víc třpytek


Cena : 29$
Obsah : 6 x 1,2g
Dostupnost :  internet

3 komentáře:

  1. Mě se hlavně líbí odstíny! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. za plnou cenu je to docela podprůměr, ale některé odstíny jsou moc pěkné :)

    OdpovědětVymazat
  3. docela dobrý, ale brala bych přímo link, kde jsi je koupila :D

    OdpovědětVymazat