7. května 2014

Konopný olej s tea tree oil

Ahoj,
před cca 8 měsíci se mi udělal záděr na palci na noze. Nechala jsem to zajít dost daleko a do palce se mi dostal zánět.
Byla jsem s tím na chirurgii a tam mi doktor provedl plastiku nehtového lůžka a strhnul mi nehet - nechci být sprostá bolí to pekelně a skoro týden jsem nemohla na nohu stoupnout.
Po šíleném kolotoči obvazování a máčení v heřmánku se mi palec zahojil, ale po nějakém čase se to opět vrátilo.
Na internetu v diskuzích jsem četla že chirurgové to řeší jednoduše a opětovně by mi nehet strhly.
Takže jsem začala testovat různé masti a způsoby jak nehet odklonit, v lékárně mi doporučily tento olej a jsem ráda že jsem si ho koupila. Po každodenním používání se mi palec opět vrátil do normálu.
Takto jsem se dostala k dnešnímu mazlíkovi.
Máte zkušenost se zarůstajícími nehty? Používáte podobné oleje?



Použití :
Atopický ekzém
Atletické nohy
Kožní infekce a plísně,
Afty, kvasinkové infekce (v koutcích úst apod.)
Infekce a plísně nehtů a nehtových lůžek
Regenerace oděrek, odřenin, po bodnutí hmyzem apod.
Akné – zamezuje nadměrnému maštění kůže a zároveň působí antisepticky.
Proti lupům a zánětlivým onemocněním kořínků vlasů způsobující tvorbu velkých rozsáhlých lupů – odlučování kůže z důvodu zánětu
Ve formě ústní vody napomáhá proti pomnožování bakterií v ústech a pachu z úst, tvorbě plaku – zde je ale negativní palčivá hořká chuť.


Balení je fajn, lahvička je ze skla a uvnitř je skleněné kapátko. Dávkování je jednoduché (odkapete si potřebné množství).
Parfemace je silná, konopný olej není cítit vůbec ale hodně dominantní je vůně Tea tree.
Kdo by to čekal ale konzistence je řidší olej.
Používám ho na pupínky, do koupele při mykoze, na štípance a na můj palec.
S jeho účinky jsem spokojená, olej dělá to co má a je fajn jeho všestranné využití. Co mi trošku vadí je ta vůně TT. ale mojí noze to nevadí a na obličeji to přežiji.
- přítelův postřeh (atopický ekzém) : je dobrý na silné projevy, pokud si jej namažu na vyrážku tak mě tolik nesvědí a netvoří se na ní suché strupy, v kombinaci s kortikoidy s ním dokážu přežít nejhorší svědění.
- přítel ho vtírá do pokožky, nebo si jej kape do vany a pak se v tom "louhuje"
Rozhodně ho doporučuji jako všestranného pomocníka, který by neměl chybět v žádné domácnosti.



Konopí: Regeneruje a zklidňuje podráždění kůže. Zvláčňuje a působí protizánětlivě. Zmírňuje projevy suché kůže, praskání a akné.

Tea tree oil: Má antiseptické účinky proti bakteriím a plísním. Napomáhá při předcházení kožních zánětlivých komplikací.


Cena : 250 - 300 Kč (koupila jsem ho v Benu lékárně v akci za 120Kč)
Obsah : 30ml
Dostupnost : lékárna

3 komentáře:

  1. Hm pěkný produkt, líbí se mi praktické balení s kapátkem. Ale nějak nejsem příznivce konopného oleje, mě nikdy na nic moc nepomohl,ale jak sjem již slyšela a mnohkrát i četla je to 50:50 u někoho super účinky a u někoho nic...jinak super článek

    OdpovědětVymazat
  2. tak tyto problémy s nehty znám moc dobře :( taky jsem byla na plastice nehtového lůžka, ale moc mi to pomohlo, vlastně mi tam ten nehet už neroste, tak s tím nemám problém :) ale jinak to bylo šílené - ani dotknout jsem se palce nemohla, jak to šíleně bolelo :( a pořád jsem chodila na strhávání, pak jsem tam měla nějakou hadičku, do který jsem si stříkala něco, co už ani nevím - ale pomohla akorát ta plastika :)

    OdpovědětVymazat