2. dubna 2014

Čistící pleťová voda pro citlivou pleť

Ahoj,
dneska o jednom velkém propadáku. Znáte ten pocit, když si koupíte něco za super cenu a musíte si udělat obrovskou zásobu?
Já jsem tento "zázrak" koupila za 29Kč v Bille v akci a tak jsem si rovnou vzala několik balení(asi 5) a byla jsem na sebe pyšná jak jsem skvěle nakoupila.
Zázrak to není a zklamání veliké.
Máte tendenci si kupovat výrobky po více kusech jen kvůli ceně?


Co slibuje :
Pro čistou a krásnou pleť. Clean&Clear Hloubkově čistící pleťová voda pro citlivou pleť odstraňuje každodenní nečistoty a mastnotu, které mýdlo a voda vždy neodstraní. Čistící voda je velmi účinná pro důkladné čištění a prevenci akné - v jednom snadném kroku. Může být použita i pro osvěžení, tonizaci pleti a stahování pórů po umývání.

Moje zkušenost :
Balení je fajn, lahvička je z pevnějšího plastu a není ničím zajímavá.
Tonikum má hrozně silnou alkoholovou parfemaci, mimo alkohol je cítit i Tea Tree olej. Při aplikaci hrozně čpí a ten smrad je cítit všude, pokud jsem se přiblížila k očím tak to hrozně pálí.
Plet je po toniku šíleně vysušená,  a když jsem ho používala každý den tak se mi hrozně loupal obličej - to mě přivádí k otázce: Na citlivou plet? Pokud by tohle použil někdo kdo má citlivou plet tak ho to sežere. Protože mám mastnější plet tak jsem byla ráda že je aspoň nějakou dobu matná - jenomže po chvilce se začala mastit mnohem víc než normálně a moje póry byly jak krátery na Marsu .. To jako vážně? Nemá póry stahovat?
Nedokážu si představit že tohle tonikum může někomu s citlivou pletí vyhovovat. Já mám ted plet v šíleném stavu a potrvá hodně dlouho než se mi póry vrátí zpátky do normálu.
Pokud vás zajímá co se stalo s ostatními lahvičkami tak s nimi čistím okna.. krásně se lesknou a odstraní všechny nečistoty.
Tonikum nedoporučuji a zajímalo by mě jestli ho zkoušel někdo s citlivou pletí.


Cena : 89 Kč
Obsah : 200ml
Dostupnost : drogerie, lékárna, eshop

5 komentářů:

  1. Mám ji taky, ale já ji používám lokálně. Při koupi jsem se podívala na složení a bylo mi jasné, že bych to na pleť plošně nikdy dát nemohla. Lokálně je to fajn, pupínek to vysuší a vydezinfikuje. Pět kusů bych si ale nekoupila no :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem si teda nekoupila žádný výrobek v akci v několika kusech :D to bych si neriskla. Tahle vodička mě vůbec neláká ani obalem ani účinkem, vím že jsem měla nějakou když mi bylo asi 14, na akné a vůbec nepomohla :) !

    OdpovědětVymazat
  3. super článek, opravu jsem se zasmála tvým hláškám:)

    OdpovědětVymazat
  4. ja túto pleťovku používam už roky a som s ňou spokojná. Nie je na citlivú pleť, to je pravda, ale kto by čakal od Clean&Clear niečo na citlivú pleť? mám pleť skôr mastnú, najmä T- zónu, ale vodičku mám rada, a keby som ju našla za tú cenu, tak si kľudne dve - tri balenia kúpim

    OdpovědětVymazat
  5. Jé, to je pleťová voda, kterou jsem používala ve 13 letech :D dneska jsem ji viděla v Lidlu a taky jsem nad ní uvažovala, ale nevím nevím :)) možná, že to risknu a koupím si jí :)

    OdpovědětVymazat