14. února 2014

Valentýnské dárečky

Ahoj holky,
chtěla bych vám popřát krásného Valentýna, at už ho slavíte nebo ne. Pokud ne tak aspoň krásný pátek a celý nastávající víkend.

My Valentýna slavíme, protože je to den kdy jsme se seznámily, ale výročí máme až v březnu kdy jsme se dali oficiálně dohromady.
Jinak každý rok dostávám parfém, sice miluji květiny, ale je mi líto že tak brzo chcípnou a tak tohle je pro mě lepší varianta.
Tento rok jsem dostala i kosmetiku a musím říct že L. umí vybírat dárky a mám podezření že dárky od Sleeku na vánoce byly tak od něj, tak uvidíme čím překvapí na narozeniny.

Štětce jsou určitě z EBay, protože mi to drahá polovička dala i s tou igelitovou obálkou (určitě bude recenze, protože vypadají dost dobře)
Tvářenky Sleek - Pink Lemonade
                         - Californ.I.A
Paletka Sleek - Garden of Eden zrovna tahle se mi moc nelíbí, protože zelené stíny používám jen minimálně, ale i tak mi udělala radost
Guess Wild Summer

9 komentářů:

  1. oh, tak to je docela luxus k valentýnu :D mě garden of eden okouzlila, ale je pravda, že s použitelností už to bude horší, ale tak třeba si jí nakonec zamiluješ :)

    OdpovědětVymazat
  2. Teda!! Ty máš ale chlapa! :D :) Dostala jsem kytku, ale jak říkáš, taky je mi líto, že brzy umře :/

    OdpovědětVymazat
  3. No tak ty paletky bych brala taky jako! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Ja som si práve vyzdvihla garden of eden a som unesená. Mám swatches na ruke už dve hodiny a sa len kochám. Tiež nie som fanda zelenej, ale potrebujem zelené tiene na ples a sú nádherné! a tie ostatné - perfektne využiteľné.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné dárečky jsi dostala, Sleek mám hodně ráda. Paletku Garden of Eden jsem si pořídila a je super, já mám naopak zelenou ráda, ale nenosím ji moc často, teď mám důvod to změnit. Věřím, že budeš spokojená i ty.

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat