20. října 2013

Bioderma Sébium H2O čistící voda

Ahoj holky,
dneska vám představím můj svatý grál v odličovaní. Je mi jasné že Bioderma leze všem přítomným co čtou blogy krkem a já tímto proklínám všechny sponzorované recenze, protože pak psát články na některé výrobky je za trest a i přes práci co vám článek dá ho většina jen tak přeběhne.
Dáváte přednost levnějším micelárkám nebo vám stačí obyčejné odličovače?
Krásný den.

Co slibuje výrobce :
Čistí pokožku a reguluje kvalitu kožního mazu
Vhodná i pro voděodolný make-up.
Neobsahuje mýdlo
Bez oplachování

Použití:
Navlhčete vatový tampon roztokem a vyčistěte tvář. Opakujte, dokud tampon nezůstane čistý. Je možné používat každý den, ráno a večer.

Moje zkušenost :
Všechny micelárky mají stejné balení s dírkou ve víčku, až na výjimky a to balení s pumpičkou, které jsem chtěla koupit, ale nikde jsem ho neviděla. Micelárka má světle modrou barvu a voní krásně jemně, není to žádná silná parfemce prostě taková svěží. Micelárka dobře odličuje, má malé problémy s voděodolnou řasenkou, ale tu nepoužívám často takže to pro mě není problém.Po odlíčení plet nepne ani nelepí, pokud se zapomenu namazat tak se mi neudělají šupinky. Plet je svěží a čistá.
Abych pravdu řekla tak verze Sébium se mi zdá šetrnější než verze Sensibio, která mi plet vysušovala.
Micelárka se stala součástí mojí ranní i večerní rutiny a nedokážu si představit že bych ji vyměnila za jinou.
Vyšší cena se jí dá odpustit, protože se dá koupit v různých slevových akcích kdy koupíte 2x500ml za 520Kč což je hodně dobrá cena a micelárka vám vydrží hodně dlouho.

Složení :
WATER (AQUA), PEG-6 CAPRYLIC/CAPRIC GLYCERIDES, SODIUM CITRATE , ZINC GLUCONATE, COPPER SULFATE, GINKGO BILOBA EXTRACT, MANNITOL, XYLITOL, RHAMNOSE, FRUCTOOLIGOSACCHARIDES, PROPYLENE GLYCOL, CITRIC ACID, DISODIUM EDTA, CETRIMONIUM BROMIDE, FRAGRANCE (PARFUM).

Cena :349Kč / 459Kč
Obsah : 250ml / 500ml
Dostupnost : eshop, lékárna


2 komentáře:

  1. Mně tahle zelená moc nesedla, spíše mě vysušovala a dráždila. Dávám proto přednost její růžové ségře. Vyzkoušela jsem už spoustu micelárek z lékárny, některé jsou průměrné, jiné lepší a nějak se jich držím, do těch drogerkových jen tak nepůjdu ;)

    OdpovědětVymazat
  2. urcite sa oplati, hlavne v akcii ked si potom prepocitate kolko vas stoji napr. 100ml tak to nie je az o tolko drahsie... a k tomu uzaveru ti poviem asi tolko, ze mne viac vyhovuje tento obycajny - tie stlacacie pumpicky sa nedaju tak regulovat, stale si vypumpujem viac ako treba a potom mi to tecie a zbytocne plytvam - takze rovnyke mnozstvo v inom baleni spotrebujem rychlejsie... tak bud spokojna s tymto uzaverom :-)

    OdpovědětVymazat