7. června 2013

MOTD - Cuprum

Ahoj holky, protože jsem si koupila laky na nehty v super měděné barvě tak jsem se snažila zkombinovat i stíny. Chtěla jsem použít přesně tu měděnou barvu co mám na nehtech, ale na den se mi to zdálo až moc do červena, takže jsem použila pigment s nádechem do oranžova. Na fotkách je barva vcelku pěkně vidět jen u očí mě štve že fotak sežere dost barvu.

Použila jsem :
Essence mono stín : ods. 47 earl grey
Essence mono stín : ods. 01 chill out
Pigment ebay
Essence linka ve fixu - ultra black
Maybeline řasenka Colossal Volume - smoky eyes
Alverde gel na obočí - 01 Blond
na rtech nemám


8 komentářů:

  1. Líbí se mi jak barva laku, tak celé líčení.. všechno je hezky sladěné:)

    OdpovědětVymazat
  2. pěkné barvičky :) moc povedené líčení :)

    Bobunka3liska.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Možná bych přidala barvu obočí ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Máš úžasně udělané linky! :)) Jinak ... líčení ti moc sluší, ale ne mých hnědých očích by asi nevyopadalo tak hezky :/

    OdpovědětVymazat