13. června 2013

Alverde Puderrouge - SOFT PINK, SHOCKING PINK

Ahoj,
dneska o dvou krasavicích od značky Alverde, nevím jak vy, ale jejich pečující a vlasová kosmetika jde úplně mimo mě. Přítel trpí na ekzémy tak používá jejich šampony a mýdla, občas i nějaký ten krém. Mě nejvíc zaujaly tvářenky a rtěnky (ještě žádnou nemám :D nějak jsem si nevybrala) pak taky limitky, z kterých se k nám dostaly snad jen dvě možná tři. Takže dneska o pudrových tvářenkách které vlastním, mám jen dvě a ty jsem ulovila ve výprodeji kde byly zlevněné na 40Kč.

Tvářenky koupíte v Dm drogerii a cena je 120Kč.
Tvářenky mají plastový obal který je dost pevný, ale v hnusné zelené barvě. Samotná tvářenka má dost jemnou parfemaci, typická vůně po růžích není moc výrazná a tak na pleti nemá tendenci otravovat. Co mě trošku štve je to že tvářenky práší, není to tak hrozné jako třeba u Essence tvářenek, ale je to tam. Na pleti vynikná podle toho jaký odstín si zvolíte, můj odstín 10 je na pleti dost intenzivní a proto se sním musí dost opatrně, ale odstín 04 je dost světlý a tak se nemusím bát přitlačit a taky se dá bez problému vrstvit. Co musím pochválit je výdrž, tvářenky se vytrácí postupně, ale i večer je slabě vidět. Za zmínku stojí i to že kosmetika Alverde je přírodní, veganská a netestuje na zvířatech.
Pokud bych si měla vybrat tvářenku z drogérie která mi nabízí velkou výdrž a přírodní* složení tak si ji koupím znovu. Pokud pominu nezájem o složení, tak i přesto si myslím že rozhodně stojí za vyzkoušení.

*jak už jsem někde zmiňovala tak já si na složení nepotrpím, pokud mi něco vyhovuje tak neřeším silikony, parabeny, hliník ani ostatní "srajdičky" , už nějakou dobu mám pocit že tohle jsou jen bubliny které nafoukly blogerky

04 SOFT PINK
Světle růžová barva se shimerem, který jde do bíla. Je krásná at už jako tvářenka nebo i jako rozjasnovač. Tahle barvička se dá skvěle vrstvit a není problém stím že by vypadala přehnaně.
10 SHOCKING PINK 
Hodně intenzivní červená s nádechem do růžová - bez třpytek a shimeru, tahle tvářenka dokonale oživý jednoduchý denní make up, ale pokud se kombinuje s tmavším líčením tak se musí nanášet jemně jinak působí dost vulgárně až lacině.
Tvářenka je skvěle pigmentovaná a tak stačí vážně maličké množství.
Cena : 120Kč
Obsah : 6g
Dostupnost : drogérie


Složení :
Talc, tricaprylin, Magnesium Stearate, Olea Europaea Oil , Simmondsia Chinensis Oil , Glycine Soja Oil , Chamomilla recutita Extract, Hamamelis Virginiana Extract, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Helianthus annuus Seed Oil, Levulinic Acid, [+ / - Mica, CI 75470, Silica, CI 77 163, CI 77491, CI 77492, CI 77499, CI 77891]

4 komentáře:

  1. Soft Pink je skvělá, jsem jako ředitelka vápenky, takže tyhle světloučký odstíny vysloveně vyhledávám :)) Ze rtěnek mám dvě favoritky, co nosím pořád dokola a zbožňuju je :D z běžně dostupných je to odstín Primrose, je jen malinko výraznější než moje vlastní barva rtů, takže na běžné denní nošení ideál, a pak rudou v odstínu Magic Kiss z limitky Black and Red(sice limitka, ale ještě pořád je k dostání). Obě doporučuju omrknout:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je super, zitra jdu do Dm tak to musím omrknout ;)

      Vymazat
  2. mám od nich lícenku dodnes a je super :)

    pozývam ťa ku mne na GA o skvelé ceny
    http://mimslady.blogspot.sk/2013/06/giveaway-alebo-velka-letna-sutaz.html

    OdpovědětVymazat
  3. Zrovna mi tvářenka dochází, tak že bych ji konečně otestovala?:)

    OdpovědětVymazat