14. května 2013

Rimmel Match Perfection make-up

Ahoj holky.
Myslím si že make-up s modrým víčkem není třeba zdlouhavě představovat. Prošel už nějakou to změnou a mohli jste ho koupit i v gelovém složení (to se mi vůbec nelíbilo). Zajímaly by mě vaše postřehy, protože v mém okolí zase tak kladné hodnocení nenese.
- totky si zvětšíte rozkliknutím :)


Co má dělat :
  • bezchybné nalíčení po celý den
  • modré safírové pigmenty pro svěží barvu pleti
  • okysličující komplex pro přirozeně zářivý vzhled
  • SPF 18
Moje zkušenosti :
Balení je pěkné a praktické s pumpičkou, makeup jde rozšroubovat takže si i poslední zbytečky můžete vydlabat štětcem. Co se mi líbí nejvíc je parfemace příjemná, ale není vtíravá. Samotný make-up je vcelku řidší konzistence takže na nanášení prsty to není nic extra. Krytí je střední. Ale světe div se na pleti neoxiduje ani nedělá mapy, neleze do vrásek ani nezvýrazňuje póry takže mě make-up hodně překvapil. Výdrž je o něco slabší tak kolem šesti hodin bez báze s bázi osm. Jelikož mám hodně světlou plet tak mi nesedí ani ten nejsvětlejší a tak ho musím míchat. To ale není nijak na škodu. Myslím si že je to jeden z lepších (levnějších) drogerkových makeupu co můžete koupit a kdyby vyrobily o něco světlejší stal by se jedním z mých oblíbenců. Takže pokud nejste tak mrtvolný typ jako já tak směle do něj :).

Odstíny :
k dostání je v šesti odstínech já jsem vám nafotila jak vypadají všechny odstíny v místnosti a pak na denním světle
 


Cena : 199
Obsah : 30ml
Dostupnost : drogérie



5 komentářů:

  1. Pěkná recenze, a super ty odstíny :)))

    OdpovědětVymazat
  2. já mám ten nejsvětlejší a vyhovuje mi akorát :) opravdu za tu cenu je to podle mě nejlepší drogerkový makeup :)

    OdpovědětVymazat
  3. mám na něj políčeno, až dodělám hydratační gabriellu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mám stejnej problém - nejsvětlejší odstín je na mě moc tmavý (respektive oranžový)...

    OdpovědětVymazat
  5. Mám nejsvětlejší a na mou bílou pleť sedí tak, že je jen mírně rozeznaletný např.od ruky. Doporučuju pod něj nanést mastný krém a bude to skvěle sjednocené. Každopádně doporučuju!

    OdpovědětVymazat