28. května 2013

MOTD - Pink/Purple

Ahoj holky tak vám sem dám občas nějaký ten přehled toho jak se nalíčím, původně jsem chtěla dělat týdenní přehled, ale článek by měl kilometr protože koláže jsou dost velký, líčení tu nebude často (tak jednou za týden) protože jsem líná to fotit :D (nebo spíš ráno nemám čas).
Fotky nejsou nijak upraveny a ani nikdy nebudou, ale nemusíte se bát s extra pupencem se fotit nebudu :D
Občas doplním i nehty :)
Použila jsem :
Essence mono stín : ods. 20 Big Bang
Essence mono stín : ods. 15 Celebstyle
Maybeline řasenka Colossal Volume - smoky eyes
Linky ve fixu od Dermacol
Urban Decay 24/7 tužka na oči - ods. Ranson
Alverde gel na obočí - 01 Blond
* na rtech nemám nic

4 komentáře:

  1. tohle ti moc sluší:) líbí se mi ten kontrast . jemná růžová na očích a ohnivě červená na vlasech:D:)

    OdpovědětVymazat
  2. Tú linku si si veľmi pekne urobila :) Aj ja si ju robím. Aká je tá špirála?? Si s ňou spokojná? :D Pretože by som si ju chcela kúpiť aj ja alebo hocijakú inú od Maybelline

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z Maybelline řasenek je nejlepší, jako jediná mi neslepuje řasy. Jinak podle mě čím je starší tím je lepší :D

      Vymazat