6. prosince 2012

Brambory nebo uhlí ?

Ahoj kočky.
Doufám, že i vy pomalu získáváte vánoční náladu.Včera byl Mikuláš a já jsem dostala malý kosmetický balíček.Musím říct, že jsem byla nadšená jak "malej Jarda" .Jelikož sladkosti nejsou kosmetického rázu tak jsem je nefotila.Jinak pěji chválu na přítele a doufám, že bude mít tak dobrou ruku i ve výběru vánočních dárků.

1.Balea Young  dusche
  • Peachy rose - voní jako broskvové huba buba
  • Sweet wonderland - dokonale voní, jak hořké kakao
2.Dermacol Aroma Ritual
  • antistresový sprch.gel. -hrozny s limetkou
  • zklidnující sprch.gel - tibetský jasmín
3.Rimmel Stay Matte
  •  004 Sandstorm - trošku mimo můj odstín ,ale překvapivě i tak je dost světlý
4.Essence Breaking dawn part 2
  • Bella´s secret
5.Balea Young Lovely Raspberry


4 komentáře:

  1. no tak to je krasny! ten rozjasnujici pudr od Essence je uzasnej - mam ho a miluju ho :)

    A stay matte to je klasika - ten je nejlepsi!

    OdpovědětVymazat
  2. tsss mikuláš ma nosit iba sladké darčeky :D síce tieto krémy voňajú veľmi sladko :D

    OdpovědětVymazat
  3. ten čokoládový sprcháč je nejlepší!!

    OdpovědětVymazat
  4. Téééda! Takového Mikuláše bych si taky nechala líbit! :)

    OdpovědětVymazat